Disember 30, 2012

Wallpaper Desktop Disember 2012

Salam. Ogenki desu ka minna? Watasi wa genki desu! Haha ayat simple dan mudah dari aku. Untuk bulan Disember ni, aku kembali bermain dengan Wallpaper Desktop aku sebab aku baru je angkat PC Desktop baru. Hehe. Core i3 + LED 17inci je, jadilahkan dari tak ada. Bukan apa, susah pakai netbook lagi2 otaku macam aku yang kaki download mv H!P & anime ni. Maklumlah sekarang layan HD je tapi HD 720 je, kalau HD 1080 mau banyak HardDisk aku pakai nanti. Ekeke. Apa2 pun, ni wallpaper aku bulan ni ok. Ngeh3.
~Wallpaper Desktop 12/2012~

Amacam, simple2 je kot. Perasan apa yang baru, watermark baru aku la. Ekeke, tiru sikit logo AKB48. Ni dah ada dekstop baru lepas ni aku akan rajin2 balik update blog aku. muahaha


Alo-Hello Wota-kun~


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Verily, this vichyssoise of verbiage veers most verbose, so let me simply add that it's my very good honor to meet you and you may call me

" F "