September 01, 2015

Morning Musume '15 in 59th Single Outfit

Lama siot tak update blog sejak sibuk kumpul duit nak pi jepun..anyway, dah sebulan aku balik dari negara matahari terbit, tapi tak sempat nak buat review apa tah lagi upload gambar, cuma upload dekat facebook je seh..punya malas..hahaha XD

So untuk merajin kan diri, aku start dengan gadis no.1 yang aku minat..idol la seh, bukan awek, orang macam aku mana ada awek nak..lel..Oh gadis idol no.1 aku, Morning Musume '15 @ MM15..MM15 kali ni ada 4 orang muka baru, iaitu generasi ke12..4 orang tu adalah Ogata Haruna, Nonaka Miki, Makino Maria & Haga Akane..mereka2 ni akan join senpai2 diorang dalam MM14 yang lepas kecuali Sayumi Michishige yang dah graduate dari Morning Musume sepenuhnya tahun lepas..4 gadis ni akan bergabung dengan gadis MM14 yang masih tinggal iaitu, Fukumura Mizuki, Ikuta Erina, Sayashi Riho, Suzuki Kanon (Gen9), Iikubo Haruna, Ishida Ayumi, Sato Masaki, Kudo Haruka (Gen10) dan Oda Sakura (Gen11). Meh aku kenal kan secara ringkas dengan outfit single ke59 (MM15 ke2) diorang..padahal single MM15 pertama dah lepas..haha..jadi lah kan..maklumlah orang malas nak update blog ginilah..So aku share ikut member je lah..kang pening korang nak check satu2..

59th SingleOh My Wish Sukatto My Heart / Ima Sugu Tobikomu Yuuki

lagu ~ Oh My Wish 


lagu ~ Sukatto My Heart


lagu~ Ima Sugu Tobikomu Yuuki




Fukumura Mizuki



Ikuta Erina



Sayashi Riho



Suzuki Kanon



Iikubo Haruna



Ishida Ayumi



Sato Masaki



Kudo Haruka



Oda Sakura



Ogata Haruna



Nonaka Miki



Makino Maria



Haga Akane






Iitai koto ga aru nda yo, yappari SAKURA wa kawaii yo, sukisuki daisuki yappa suki, yatto mitsuketa ohimesama ..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Verily, this vichyssoise of verbiage veers most verbose, so let me simply add that it's my very good honor to meet you and you may call me

" F "