Mac 04, 2017

ale! ale! ale! ale! ale! ale! ale!

Lagu yang aku tunggu! serious nice kot..memang membakar jiwa layan bola..semangat berkobar, kekecewaan dan sokongan tak berbelah bagi dapat rasa dalam lagu nukilan Mel Ramlan, lagu yang di buat untuk Youtuber tifo bolasepak tempatan yang terkenal, TifoArena..aku salah seorang fan TifoArena sebab diorang sangat natural dan pihak mana2 side walaupun kadang2 agak sarcasm tu kuat..haha

TifoArena : TifoArenaYoutube
Twitter : @TifoArena
Facebook : @TifoArena


Dah! Dah! Moh layan lagu rasmi TA,.....


Aku Turun Stadium
Mel Ramlan

Aku turun stadium
Bawa semua satu kampung..
Aku turun stadium
Bawa semua satu kampung!!

Apa khabar kawan semua
Ini lagu buat semua
Jangan marah mohon terasa
Ini kan cuma lagu saja

Dua puluh empat lima siap sedia
Magrib jangan lupa
Kawan mari semua
Malam ini kita lihat
Siapa menang siapa kena
Sorak sahaja
Tenang sahaja

Nama sponsor kena jaga
Jangan main gila
Nanti bajet kena tarik
Baru padan muka
Turun stadium nak tengok bola
Tiang gol pun tak ada
Apa cerita ini kelakar
Serius kelakar

Aku turun stadium
Bawa semua satu kampung..
Aku turun stadium
Bawa semua satu kampung..

Aku turun stadium
Bawa semua satu kampung..
Aku turun stadium
Bawa semua satu kampung!

Aku bukan Tifo Arena
Suka provoke sana sini
Bukan Safee Sali
Safiq Rahim jauh sekali
Harimau Malaya jangan berhenti mengaum
Harimau Malaya membaham piala dunia

Budak-budak zaman sekarang
Acah-acah nak jadi holigan
Badan sado sikit mula nak cari gaduh
Kejor yob Kejor
Jangan sampai bergaduh

Peteh Teganu Peteh
Hobin Jang Hobin
Gegau Melaka Gegau
Hogoh Pahang Hogoh
Selangor Sampai Mati
Pulun Kedah Pulun
Gomo Kelate Gomo
Manis senyum sokmo
Luaskan Kuasa Mu
Kuasa apa yang kau mahu

ale! ale! ale! ale! ale!
ale! ale! ale! ale! ale!
ale! ale! ale! ale! ale!
ale! aleeeeeeeeeeeeee!

Aku turun stadium
Bawa semua satu kampung..
Aku turun stadium
Bawa semua satu kampung..
Aku turun stadium
Bawa semua satu kampung..
Aku turun stadium
Bawa semua satu kampung..
Aku turun stadium
Bawa semua satu kampung..!
Aku turun stadium
Bawa semua satu kampung..!
Aku turun stadium
Bawa semua satu kampung..!
Aku turun stadium
Bawa semua satu kampung...............



ale! ale! ale! ale! aleee!




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Verily, this vichyssoise of verbiage veers most verbose, so let me simply add that it's my very good honor to meet you and you may call me

" F "