Januari 16, 2012

°C-ute (Malaysia)


Salam..konichiwa minna-san..hehe..untuk entri kali ni adalah....haa?? °C-ute (Malaysia)?? apa benda ni. Sesiapa boleh tolong explain kan?? Haha. Poyo. Ok2 aku cerita apa benda °C-ute (Malaysia) ni. Ni adalah fan page untuk group J-Pop Jepun, °C-ute. Salah satu kumpulan J-Pop di bawah pengurusan Hello! Project. Page ni sebenarnya di reka dan di tubuhkan oleh member fB & juga member gunpla,incik Faris Ahmad. Di reka khas untuk peminat2 °C-ute yang berada kat Malaysia walaupun peminat2 °C-ute di Malaysia tidak sehebat kakak mereka, Morning Musume. Tapi sekurang2 dapat menyalurkan infomasi dan terkini tentang °C-ute. Dan mengembangkan legasi °C-ute di Malaysia. Dan tapi apa kaitan aku pulak ? Aku sebenarnya rakan kongsi yang turut membantu incik Faris menguruskan page °C-ute (Malaysia) ni. Selain aku ada seorang lagi yang turut serta, cik Tohru, gadis misteri dari Filipina. walaupun dari filipina aku dan faris tak kisah sebab janji dia dapat sama2 uruskan page ni dan salurkan lebih banyak infomasi terkini.

Oklah aku pun tak reti cakap banyak, kalau korang rajin. Silalah LIKE page °C-ute (Malaysia) ok. Kalau tak boleh korang boleh klik kat atas sekali. Ada satu bar di atas yang ada simbol °C , korang klik situ secara automatik akan bawak korang ke page itu. Sebelum aku blah. Meh aku kenalkan admin2 yang bertanggungjawab selain aku. Ngeh3.


Pemilik, Boss Besar & Ketua Kipas-Susah-Mati °C-ute (Malaysia)

Ahmad Faris


Boss Kecik #1 & Kipas-Susah-Mati °C-ute (Malaysia)

Farhan Zikri


Boss Kecik #2 & Kipas-Susah-Mati °C-ute (Malaysia) dari Filipina

Tohru Honda




**[to Ahmad Faris & cik Tohru] sorry using your profile fB in my blog.


°C-ute (Malaysia) #2 admin :


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Verily, this vichyssoise of verbiage veers most verbose, so let me simply add that it's my very good honor to meet you and you may call me

" F "