November 22, 2012

13 Colourful Character ~

Oh hai. ogenki desu ka minna? haha..oh aku je baru pos dah pos benda baru lagi. eh apa daa, banyak sangat aku nak pos entri gara2 tak ada masa dan sampai terbuat 'backlogs' entri. Wakakakaka. Apa sey kaitan entri aku dengan tajuk entri aku kali ni. Haa, ni pasal aku baru je dapat album CD terbaru dari 'Morning Musume ~ 13 Colourful Character' version atau keluaran Thailand je pun, nak beli keluaran asli dari Jepun agak mahal, paling2 kos dekat rm100++ termasuk kos penghantaran. Kalau yang ni aku beli dari member aku yang pergi ke Thailand bulan lepas sebab 'HandShake Event' yang awek2 Momusu yang ada macam Tanaka Reina, Sayumi Mishichige, Iikubo Haruna, Ayumi Ishida & Fukumura Mizuki. Kos termasuk penghantaran dalam RM50 je. hehe. ni haul aku yang paling berharga. Hoho. 


Dan satu lagi, demi meningkatkan tahap Wota oob, aku sanggup order t-shirt Momusu, buat sendiri je,  fake je pun bukan original dari Jepun ok. hehe. tapi kualiti boleh tahan la. Persis dengan yang original kot. Haha Oklah tak tau nak kata apa. Kita sambung lain kali ea. Ja ne!




Momusu Forever:



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Verily, this vichyssoise of verbiage veers most verbose, so let me simply add that it's my very good honor to meet you and you may call me

" F "