Februari 23, 2013

Haul of February ~

Oh hai minna-san!! Selamat Malam, eh dah tengah malam daa. Kenapa aku masih tak tidur? hmm sebab aku baru je siapkan sikit report Hino, minggu depan orang2 Hino dah mai. Letih woo. Hmm lama tak update blog aku ni. Hari ni, eh pagi ni, aku nak update pasal haul aku bulan ni. Sikit je pun sebab bulan ni baru je lepas repair kereta aku, BunBun lah siapa lagi. Kih3. abis dekat MYR1.K jugak la sey. adeh. duit2. tapi tak apa, sementara ada lebih baik settle benda yang perlu. Nak tunggu ada lain kali entah ada ke tak, ye tak. Nah aku show-off haul2 murah aku untuk bulan ni. Dan tak lupa jugak bulan ni rezeki memang masyuk, awal bulan bonus masyuk, minggu ni br1m dapat, alhamdullillah. Rezeki Allah. Hmm ok lah, ni je termampu aku nak berkata-lata. HoHoHo





Oklah, dah ngantuk dah ni, sambung lain kali la ye. Ok bye~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Verily, this vichyssoise of verbiage veers most verbose, so let me simply add that it's my very good honor to meet you and you may call me

" F "