Oktober 20, 2013

Gaki-chan, Otanjoubi Omedetou! ~in born October 20,1988~

Konichiwa minna!! ogenki desu ka? watashi wa genki desu! Hari ni 20 Oktober 2013 adalah hari ulangtahun kelahiran oshi aku, Niigaki Risa yang ke-25 katanya. Otanjoubi Omedetou Gaki-chan! Selaku wota, aku pun ada selfie celebrate untuk Gaki, ala celebrate yang biasa2 je. Tak havoc dan power macam wota2 gaki yang ada di seluruh dunia. Hehe. Dia aidoru pertama aku selfie celebrate. Macam pelik pun ada tapi aku tak kisah sebab aku anggap ia suka2 dan aku nak buat demi rela hati dan bukan desakkan wota2 lain. Haha. Biar orang kata aku pelik janji aku fun dengan apa yang aku buat. "Once you wota, forever you will be wota"..so apa lagi let wotagei dengan tiga lagu faberet aku dari gaki-san yang aku minat, dua dari performance group & satu solo. Aku share lagu faberet aku, Renai Hunter (pv) , Shouganai Yume Oibito (pv) & Egao ni Namida (pv) ~~

Niigaki Risa
D.O.B ~ October 20, 1988
P.O.B ~  Yokohama, Kanagawa, Japan
Morning Musume ~ 2001 - 2012
~selfie celebrate for Gaki~

*
*
*


Egao ni Namida [Thank you My Dear Friend]




*
*
*



Gaki Forever~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Verily, this vichyssoise of verbiage veers most verbose, so let me simply add that it's my very good honor to meet you and you may call me

" F "