Disember 12, 2013

Origami ~

Ohayou gozaimasu!! tepat pukul 3 pagi aku taip entri ni..tak boleh tidur punya pasal katanya..adoi..esok kerja, kalau tak kerja ok lagi kot..dah lah lepak (penat) seharian settle kan hal2 kat workshop. Agak annoying jugaklah sebab bukan kerja aku, aku pergi buat, lepas tu orang yang handle kerja tu kena cover kerja orang lain & sepatutnya kena handle dalam jugak tapi..hmm malas nak cakap. Aku tolong ni pun bukan pasal dia tapi pasal kesian kat driver je. Dah tolong tapi jumpa aku buat dang je. Mana tak terasa, orang patut handle kerja tu ada dua, sorang orang rumah masuk hospital tu aku tak kisah, seorang baru cover kerja bukan sorang2 tapi ada backup tapi macam lagi teruk kerjanya..lepas tu tinggalkan kerja diorang macam tu je. Aku bukan nak apa sangat pun, cukuplah terima kasih hilang rasa stress & penat aku. Dah lah kerja berlambak, kena handle bukan kerja aku lagi. Eh boleh boleh cakap, " yelah, sama-sama kerja..". Eh kejap bukan kerja aku apasal nak sama-sama kerja, aku tolong bukan buat sama-sama. Entah la, ni yang malas aku nak tolong orang handle kerja. Boleh nak tolong tapi atleast bila tinggalkan kerja bagitau, buat dang macam tak ada apa yang berlaku dan kerja tu bukan kerja kau. Annoying kot. Memang lepas ni aku buat kerja aku je lah dah tak ada nak tolong2 orang lagi. Hmm, masuk tidur lah macam ni. haha. Ok, sebelum tidur aku nak layan lagu "Origami" dulu..siapa nyanyi? Valerie, awek Asian Pop Collective. Oklah, lain kali aku bagitau pasal Valerie tapi untuk kali ni aku kongsi lagu dia, lagu yang aku tertarik masa AFA SG bulan lepas. Hoho



ORIGAMI~
Valerie (Asian Pop Collective) 
Valerie Version

mahou mahou origami makka makka fushigi~!
makka fushigi
~! makka fushigi ~! makka fushigi ~!

otteーotte daisuki mahou no origami da
otteーotte asobou kawaii osumo-san (doskoi!)
(makka makka maka maka fushigi makka makka maka tukuchao ~! )
(makka makka maka maka fushigi makka makka maka tukuchao ~! )

moshi moshi moshi mo konnichi wan wan
mahou ippai origami asobi

turu fuji sushi katsukare- ra-men
soba tempura nandemo (daijyoubu!)
makafushigi mahou de riaruni daihenshin~! itadakimasu!

otteーotte daisuki mahou no origami da
otteーotte asobou kawaii osumo-san (doskoi!)
otteーotte daisuki mahou no origami da
otteーotte asobou moemoe meido-san (gosyujin sama!)




makka makka maka maka fushigi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Verily, this vichyssoise of verbiage veers most verbose, so let me simply add that it's my very good honor to meet you and you may call me

" F "