Mac 09, 2014

March in Haul~

Konnichiwa! Lama tak update blog aku. Tak update apa2 kan. Alah blog cikai je pun, takyah nak update sangat. Haha. Biasalah aku cuma nak kongsi pasal haul aku bulan Mac ni. Bulan ni macam tak banyak haul sangat aku beli sebab sekarang tengah menyimpan untuk ke Jepang tahun depan, lagi bulan ni nak kena settle kan insuran & cukai jalan kereta. Maklumlah kita hutang piutang banyak macam ni lah.

Aku pun tak tau nak kata apa, meh aku show-off sikit haul baru aku..ala haul biasa je. Bulan ni cuma mampu angkat CD Single & Album.

 Jump Up - Chiisana Yuki - [Regular Edition] - Sakura Gakuin - MYR62 (cdjapan)
BABYMETAL [Regular Edition] - BABYMETAL - MYR92 (cdjapan)


Oklah ni je aku nak kongsi malam ni. Lain kali aku kongsi perkara yang menarik tentang minat aku. Ja Mata~



Are You Ready To Mosh'


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Verily, this vichyssoise of verbiage veers most verbose, so let me simply add that it's my very good honor to meet you and you may call me

" F "