April 27, 2014

Keputusan Akhir Senbatsu Sousenkyo JKT48 Single ke-6

Yo! Konichiwa! Selamat Petang & Selamat Sore..lagi aku update blog aku sementara tengah ada idea ni..hehe..semalam telah berlangsung pengumuman akhir untuk pemilihan Senbatsu Sousenkyo untuk gadis2 JKT48. Siaran langsung di bawakan oleh ANTV, tapi sayang aku di Malaysia tak bisa nonton melalui televisyen & termampu melalui siaran online streaming. Jadilah janji boleh tengok..berdebar-debar jugak tunggu keputusan akhir sama ada oshi aku, Ratu Vienny Fitrilya @ Viny lepas atau tidak..ternyata debaran aku berbaloi..cuma seorang lagi oshihen aku tak lepas, Michelle Christo Kusnadi @ Michelle , tapi tak apa sebab Michelle masih dalam trainee & memang super rare Trainee dapat lepas..dan ini dia senarai 16 gadis yang lolos/lepas dalam pemilihan dari 71 gadis dari team J, team KIII & team trainee. Dan seperti di jangka, Melody masih kekal sebagai Center. Apa pun yang penting Viny berhasil lolos! Mana Senyummu~ Senyumanku terukir saat kamu berhasil lolos ^.^


JKT48 6th Single Senbatsu Sousenkyo

1.Melody Nurramdhani Laksani (Team J) (Senbatsu Center)

2.Jessica Veranda Hardja (Team J)

3.Haruka Nakagawa (Team J) 

4.Shania Junianatha (Team J) 

5.Beby Chaesara Anadila (Team J)

6.Nabilah Ratna Ayu Azalia (Team J) 

7.Rica Leyona (Team J) 

8.Devi Kinal Putri (Team J)

9.Ghaida Farisya (Team J)

10.Viviyona Apriani (Team KIII)

11.Ratu Vienny Fitrilya (Team KIII)

12.Cindy Yuvia (Team KIII)

13.Thalia (Team KIII)

14.Ayana Shahab (Team J)

15.Jennifer Hanna (Team KIII)

16.Jessica Vania Widjaja (Team J)



Ayo! Mana Senyummu!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Verily, this vichyssoise of verbiage veers most verbose, so let me simply add that it's my very good honor to meet you and you may call me

" F "