April 13, 2014

Rinapuu, Yossie & Airin SengalBeration~

Eh, lama seh tak menulis blog..maklumlah sibuk sangat dengan kerja dan perkara2 yang membongak..haha..apa2 pun ogenki desu ka minna! ni rajin nak update pun pasal nak share pasal sengalberation..tu je..hahaha..

oleh sebab ada dua sengalberation dari dua tarikh berbeza so aku terpaksa combine dalam satu pos je lah. satu tarikh 6 April & 12 April..Untuk 6 April aku Sengalberation Katsuta Rina aka Rinapuu, awek S/Mileage, manakala untuk 12 April aku Sengalberation Yoshizawa Hitomi (Yossie) awek ex-Momusu & Suzuki Airi (Airin) awek C-ute. Sengaberation Rinapuu aku buat kat rumah je sebab aku celeb sensorang. Geng2 semua masih kat Jepang time tu. Haha. Untuk Yossie & Airin baru dapat Sengalberation kat luar. Haha..


Otanjoubi Omedetou / Happy Birthday to : 

Katsuta Rina [Rinapuu] - 16 ~ April 6, 1998
Yoshizawa Hitomi [Yossie] -29 ~ April 12, 1985
Suzuki Airi [Airin] -20 ~ April 12, 1994

by:
SouthernWota
location:
Metalder Base (at my home for Rinapuu)
&
Old Town White Coffe NusaBestari (Yossie & Airin)


Rinapuu SengalBeration

SengalBeration by own & lonely at Metalder House :p
SengalBeration birthday card from me to Rinapuu~


Yossie & Airin SengalBeration






SengalBeration with SouthernWota at Old Towin White Coffee NusaBestari

SengalBeration birthday card from me to Yossie~



SengalBeration time!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Verily, this vichyssoise of verbiage veers most verbose, so let me simply add that it's my very good honor to meet you and you may call me

" F "