Januari 17, 2016

MilkShake (ミルクセーキ) Nagasaki

Wew, lama tak share pasal group2 idol kan..Haha..apa lagi budak geek macam aku boleh share, kaki layan idol jepon..haha..Meh hari ni aku nak share pasal satu group idol tak lah baru, tapi aku baru jumpa..lepas2 beberapa kali layan dan hadam, boleh kira masuk otak jugak lah. Group idol kali ni aku nak share adalah MilkShake (ミルクセーキ) Nagasaki , group yang di asas di Nagasaki, kira Nagasaki Idol lah.

Sikit info pasal MilkShake Nagasaki ~



MilkShake (ミルクセーキ) Nagasaki

Management : Nagasaki-hatsu! ToBe Idol Project
Debut : Julai 2013




Ahli Terkini 2016

Nakagawa Maria
Gelaran : Maria
Tarikh Lahir : Disember 14, 1988 (28 tahun)

Kawai Yuna
Gelaran : Nyoro
Tarikh Lahir : November 1, 1995 (21 tahun)
Twitter : @MilkShake_yuuna

Yokozawa Kei
Gelaran : Maria
Tarikh Lahir : April 4, 1996(20 tahun)
Twitter : @MilkShake_kei

Yazawa Saki
Gelaran : Sakitty
Tarikh Lahir : Mei 1, 1991 (25 tahun)
Twitter : @MilkShake_saki

Aikawa Emimi
Gelaran : Emirin
Tarikh Lahir : Januari 30, 1998 (18 tahun)
Twitter : @MilkShake_emi

Hiraoki Urara
Gelaran : Urara
Tarikh Lahir : November 15, 1997 (19 tahun)
Twitter : @MilkShake_urara

Fujimoto Mio
Gelaran : Odeko
Tarikh Lahir : May 6, 1997 (19 tahun)
Twitter : @MilkShake_Mio



Cukup ni dulu aku share, lain2 kena lah cari sendiri kan..aku cuma mampu share asas je, masih mengkaji katanya..hahaha..sebelum blah, aku share MV favourite aku untuk group MilkShake Nagasaki ni, sampai ketemu lain kali.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Verily, this vichyssoise of verbiage veers most verbose, so let me simply add that it's my very good honor to meet you and you may call me

" F "