Julai 13, 2016

Pointe

Yosh, lama seh tak update blog. Since group yang aku minat lama dah disband, membawak diri kejap..haha..tapi sekarang ada group buat aku floating kaw2 since balik dari jumpa diorang..padahal aku follow diorang ni biasa2 tapi kira still boleh tahan follow sebab diorang ni memang agak nice dan awesome..Group yang aku maksudkan, Color Pointe (カラーポワント). Konsep colorpointe ni lebih kepada Futuristic Ballet Entertainment Idol tidak terlalu ke arah ballet semata2. Asal nya group ni lebih kepada cover dance & ballet dance. Color Pointe lebih kenal dengan cara dan identiti yang sentiasa pakai  kasut "pointe" or "ballet shoe" & mengembangkan cara dunia teater. Dengan bakat, tarian dan suara yang ada nampak diorang ni sesuatu yang sangat berlainan. Terus terang, aku lepas balik tengok diorang dekat Chara Expo C3 pada 9 Julai lepas, aku terus tangkap cintan dan floating teruk weh. Dengan cara diorang perform, music diorang, cara diorang layan fan, buat aku terus fikir nak pergi layan Live Show Solo diorang dekat Raponggi 19 Ogos ni..Haha..gila tak gila la kan..Oh well kalau tanya aku minat siapa, dah tentu aku minat Hink, dah memang cita rasa aku macam tu nak buat macam mana..hahaha..tapi masa dekat Chara Expo Suu banyak layan aku dari Hink sebab Hink boylish sikit tapi still layan gua macam "lu gua", memang dia sempoi abis..haha






PROFILE

Color Pointe
カラーポワント
~karaapowanto~
Webside : colorpointe
Twitter : @colorpointe
Youtube : colorpointe
Ameblo : カラーポワント
Tahun Aktif : 2012 – terkini 

Label : Frontier Works
Agency : Pixiv




Pointe Members

Hink
peranan : vocal / dancer / choreographer / leader
twitter : @Hink_color
instagram : hink_color


Ari
peranan : vocal / dancer
twitter : @Ari_color_
instagram : ari_kuma_


Suu
peranan : vocal / dancer
twitter : @Suu_color
instagram : suu_color


Emo
peranan : chorus / lead dancer
twitter : @emo0406
instagram : emo_color


Chami
peranan : chorus / dancer
twitter : @chami_catxx
instagram : chami_cat


Discography

Digital Singles
01/08/2014 : Lalu Lalu
07/03/2015 : Doga Doga

Mini Album
01/08/2015 : first pointe
06/04/2016 : PARADIGM SHIFT
14/09/2016 : PAINT NIGHTMARE


MV
 Color Pointer
Sugar Pianist





floating in the sky ~~




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Verily, this vichyssoise of verbiage veers most verbose, so let me simply add that it's my very good honor to meet you and you may call me

" F "