September 04, 2011

Extreme Gundam

Memang kepala aku gila dan aku tengah gian gila nak pasang Gundam, panas hati aku tengok member2 pasang gundam2 baru Aku? Adalah order MG Delta Plus tapi lambat lagi nak sampai kot. Sebab order online dan makan masa sedangkan aku tengah gian gila nak pasang. Last2 semalam sebelum bergerak pergi beraya aku pergi Jusco Tebrau City Cari Gundam. Lepas aku ambik Cik Fieyra dari Airport pergi dengan dia kejap. Cari barang dia kata, dah alang2 kan. Yelah, janji dengan budak2 nak berkumpul pukul 3 kat rumah kak ros tapi janji melayukan. Faham sangat budak2 ni.

Lepas cari barang si fieyra ni, aku dengan dia pergi lah tempat biasa, mana lagi tempat gundam lah. Lama kat situ lepak2 pilih gundam. Mula2 nak angkat Unicorn tapi tengok Extreme pun cun jugak. Terus angkat, HG je pun. Harga asal RM88.90 lepas diskaun 20%, jadilah RM71.10. Hehe. Tak nak cakap apa2..tengok je lah hasil 2 hari nak menyiapkan dengan suku tekun..haha.








kipas-susah-mati Gundam :

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Verily, this vichyssoise of verbiage veers most verbose, so let me simply add that it's my very good honor to meet you and you may call me

" F "