Januari 29, 2013

Sticker or Decal..Yang penting misi wota H!P terlaksana satu~

Oh hai minna-san! Konichiwa!! ekeke, hmm hari ni macam biasalah tak ada apa yang menarik selain keletihan berkerja satu hari. Kata je nak balik awal, hujung2 pukul 8malam jugak baru gerak dari ofis, kerja makin hari makin berlambak. adeh. sabar je lah. Haha. Hari ni apa yang menarik? Haa, aku dah terima aku punya stiker yang aku order dari satu page di fB, Homemadesticker

Hmm, apa sey aku tempah? aku tempah satu stiker group idol project aku la, 'Hello! Project' ngeh3. Aku beli dari owner dengan harga MYR20 saja, tapi cun sebab dia buat handmade dan tak pakai mesin, boleh nampak hasil tangan berbeza dengan hasil mesin. tapi puas hati lah dapat. Aku ni wota biasa je so kebanyakkan aku buat sendiri demi group idol kegemaran aku. Balik rumah je terus tampal, tak sabar punya pasal. Nak tengok ke? nah aku bagi gambar dia masa sampai dan selepas di lekatkan

masa baru keluarkan dari sampul. kat situ dah dapat kesan handmade

ni stiker Hello! Project yang dah di tampal dan stiker dia bagi free kat aku :p


Hehe jangan jeles ye, alahai stiker murahan je pun. Hoho. Oklah aku nak masuk tidur, lain kali ada entri best aku masukkan ye. oyasuminasai minna-san!

Ja ne~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Verily, this vichyssoise of verbiage veers most verbose, so let me simply add that it's my very good honor to meet you and you may call me

" F "