Januari 28, 2013

Projek Hujung Minggu

Oh hai minna! ogenki desu ka minna-san! hehe. hari ni aku tak ada idea sangat nak post pasal apa. Hari ahad ni biasalah gunakan dengan sebaiknya untuk lepak. Orang bujang katakan. Hehe. Ahad je lah hari untuk aku rehat sepuas-puasnya selain siapkan projek gunpla aku yang dah terbengkalai 2 minggu ni. tu pun baru siap tangan sebelah je. Boleh lah untuk perkembangan semasa. Harap2 minggu depan aku boleh sambung dan siapkan sebelum GB Hunderth bulan April nanti. Aku ni kan newbies so kerja pun agak perlahan sikit dari member2 yang lain. Hehe. Apa pun ni cabaran aku, sekarang aku tengah siapkan Exia Ignition Mode versi Assassin, dan aku inspirasi kan untuk waifu aku, Niigaki Risa, ngeh3. Nak tengok? belum siap lagi, baru siap sikit kot. Oklah aku kongsi apa yang aku ada je la.

Cover untuk Group Build 2013
'The Hundredth' 

 
dua ni je termampu siapkan dulu~

Amacam, ni je termampu aku buat masa ni, akan disambung secepat mungkin. Lambat2 kang susah aku nak sambung model kedua aku untuk GB nanti, tengah fikir nak buat dari plan asal Ez8 atau guna member aku bagi, RX78-5 G05. Ikut perancangan asal memang Ez8 tapi fulus macam tengah sesak sikit, tapi sayang nak buat G05 tu. haha.


Selain tu hari ni aku mandikan Badak Sumbu aku, Bun-bun. Dah kotor sangat aku tengok dengan debu, lumpur tanah. Mula malas tapi aku tak sampai hati nak tengok kesayangan aku ni kotor, basuh je lah. Hantar kedai gaji belum masyuk sey. Minggu depan baru boleh hantar salon bagi cuci dengan kimia sikit. Oklah, ngantuk sudah sambung coret lain kali ok. Esok kena kerja daa, tapi sebelum tidur, macam biasalah aku bagi satu MV dari aku untuk semua. Cuek Cuek Cuek aja Ngeh3. Selamat Malam! Oyasuminasai Minna-san!



Ja Mata Minna!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Verily, this vichyssoise of verbiage veers most verbose, so let me simply add that it's my very good honor to meet you and you may call me

" F "