September 28, 2014

~ Regangan / Senobi

Kombawa minna! Ogenki desu ka? Watashi wa genki desu! Hehe. makin kerap pulak aku update blog kan. Dapat semangat dan kerajinan, tapi kalau lah ada time aku kerja lagi bagus..Haha!! Aku nak share pasal lagu baru yang aku minat, biasalah wota macam aku ni. Apa lagi nak share.

Hari ni aku nak lagu dari  favourite group aidoru aku, Juice=Juice, Senobi..pada aku, lagu ni agak menarik dari segi lirik, lagu & formation dance. Lagu ni lagi mengancam aku dari lagu sebelum ni. Black Butterfly & memecah dominasi lagu favourite aku untuk Juice=Juice, Hadakano Hadakano KISS. Aku suka alunan musik, susunan lirik buat aku terbuai bila layan. Sampai kan lagu ni aku buat Ringtone aku, menendang lagu S/Mileage, Oh Susukino..Formation dance yang menarik & kool sesuai dengan mereka yang di gelar "Cool Aidoru"..

Cakap banyak pun tak guna, meh layan lagu ni, tapi apa2 sila pause dulu lagu kat bottom page ni..hehe


Senobi  ~ Juice=Juice
Miyazaki Yuka  Kanazawa Tomoko  Takagi Sayuki
Miyamoto Karin  Uemura Akari

[MY/MK/Ue] dakishime kuchibiru mayonaka ongaku
[Ka/Ta] (woah woah woah…)
[MY/MK/Ue]
 shitteru yo shitteru yo sukoshi dake
[Ka/Ta]
 (woah…)

[MY/MK/Ue]
 kowai keredo
[Ka/Ta]
 namaiki junjou kono mune kono kao
[
MY
/
MK
/Ue] (woah woah woah…)
[Ka/Ta]
 matteru yo matteru yo kurushikute
[
MY
/
MK
/Ue] (woah…)
[Ka/Ta]
 sore demo aitai

[
Ta
/
MK
] (woah woah woah…) Ha~
[
Ta
/
MK
]
 (woah woah woah…)

medatsu TAIPU janai keredo
hade na basho ni akogareru
tomodachi ni sasowareta no
hajimete kita kedo
otonabita ano basho de wa
POTTSURI to uichatteta

[MY/MK/Ue]
 hatsukoi mugamuchuu mainichi hanarenai
[Ka/Ta]
 (woah woah woah…)
[MY/MK/Ue]
 yasashiku ne sarigenaku ano hito ni
[Ka/Ta]
 (woah…)
[MY/MK/Ue]
 mitsukerareta

[Ka/Ta]
 are kara mugamuchuu koko ga hanarenai
[
MY
/MK/Ue] (woah woah woah…)
[Ka/Ta]
 aitai na aitai na kurushikute
[
MY
/MK/Ue] (woah…)
[Ka/Ta]
 ima kara aitai

[
Ta
/
MK
]
 (woah woah woah…) Ha~
[
Ta
/
MK
]
 (woah woah woah…)

masaka jibun ga konna ni mo
koi no wana ni HAMAru nante
senobi shite ane no fuku wo
katte ni kite kita
sore demo jimi datta mitai
sore na no ni nee doushite!?

[Ka/Ta
 hatsukoi mugamuchuu mainichi hanarenai
[MY/MK/Ue]
 (woah woah woah…)
[Ka/Ta]
 yasashiku ne sarigenaku ano hito ni
[MY/MK/Ue]
 (woah…)
[Ka/Ta]
 mitsukerareta

[MY/MK/Ue]
 are kara mugamuchuu koko ga hanarenai
[Ka/Ta]
 (woah woah woah…)
[MY/MK/Ue]
 aitai na aitai na kurushikute
[Ka/Ta]
 (woah…)
[MY/MK/Ue
ima kara aitai

dakishime kuchibiru mayonaka ongaku
(woah woah woah…)
shitteru yo shitteru yo sukoshi dake
(woah…)
kowai keredo

namaiki junjou kono mune kono kao
(woah woah woah…)
matteru yo matteru yo kurushikute
(woah…)
sore demo aitai


dakishime....
woah woah woah…

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Verily, this vichyssoise of verbiage veers most verbose, so let me simply add that it's my very good honor to meet you and you may call me

" F "