September 25, 2014

KL Bon Odori !!

Konichiwa minna!! Ogenki desu ka? watashi wa genki desu! haa, kelmarin aku dah pos entri pasal aku pergi Natsu Matsuri kat Temasek, so hari ni aku nak pos entri Natsu Matsuri or kat Tanah Melayu punya diorang gelar Bon Odori, walaupun acara di kata kan di Kolumpo tapi ia berlangsung di Kompleks Sukan Negara Panasonic Shah Alam, kompleks milik orang2 Nippon Tanah Melayu..Acara berlangsung sabtu lepas, September 20,2014. So Southern Wota tetap hantar wakil, aku, Nubu & Frei selaku pioneer SoW. Haha.

Kami bergerak dari Joho ke Kolumpo naik bas sebab nak jimat & tengah bulan kot. Bergerak kami dari Joho ke Kolumpo dengan bas terakhir dan tiba di TBS sekitar 3 pagi, so sementara tunggu geng kami, Faris aka Boya Puchong mari, kami bermalam dan tidur di TBS sementara pagi menunggu kawan dari utara, Boey. Bila pagi menjelma & Boey tiba, lepak semetara tunggu Faris. Faris tiba dan bergerak menuju ke rumah beliau. Kami bermalam di teratak beliau. Syukur kami dapat berteduh. Hehe. Petang sikit kami bergerak ke Shah Alam, kami naik kereta Faris & Faris seperti biasa beliau raidaa. So aku yang rajin nak drive dalam kolumpo. Oh rindu gila nak drive kat Kolumpo dan dapat lepas gian drive kat Kulompo. Orang2 Kolumpo faham2 je la macam mana jalanraya anda. Hehe.

sorotan KL Bon Odori yang lain, bawah ni cuma sikit2 & kalau nak penuh sila ke link flickr den. Hehe

KL Bon Odori -  https://www.flickr.com/photos/faanzieckry/sets/72157647472191770/




 muehehehehe..budak liar SoW katakan..

 raining!!

 kawaii imouto!! adik angkat yang shomel..hehe




 Southern Wota feat Kolumpo Wota
Raja Aliff Va pun nak jugak!! haha


Aktiviti yang meriah walaupun keadaan hujan lebat bila petang dan nasib baik tak di batal. Dapat lah join menari Bon Odori. Dapat jumpa member2 lama yang lama tak jumpa, member2 fB yang tak pernah jumpa dapat jumpa macam Shida Mitsui, Boey dll. Aku dan Frei terasa sikit macam artis sebab kami pakai t shirt Momoclo (Momoiro Clover Z), so ramai Nihonjin tegur kami dan ada ambik gambar dengan kami. Hihihi. Aku pakai warna shirt momoclo Pink (Aarin), aku memang oshimen Aarin & Frei pakai warna Ungu (Reni) walaupun Reni cuma Oshihen Frei. hehe


hadiah dari Abe Faris @ Boya Puchong..kih3..
 hadiah dari Ain @ Kawaii-chan @ Sweet Imouto (pict atas & bawah ni)

So, ini antara hadiah aku dapat masa join Bon Odori, dapat PB Morning Musume Alo Hello 2012 dari abe Faris, T shirt Jakarta & Keychain Gajah (dari batu gunung berapi katanya) dari Imouto kesayangan aku, Ain @ Kawaii-chan! rindu siot kat Ain & lama tak jumpa dia makin comel rasa nak picit2 je tapi sebab ramai orang. Dapat jumpa kejap je tapi berbaloi dan happy sangat. Hehe

Oklah sampai sini je lah coretan aku sebab aku nak tidur dah. Lain kali aku tulis lagi, Oh ye, Sabtu ni pun ada Bon Odori kat Joho, so after kerja comfirm aku terus gerak Sutera Mall. Hehe. Ja Ne~



Bod Odori! Sore! Sore!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Verily, this vichyssoise of verbiage veers most verbose, so let me simply add that it's my very good honor to meet you and you may call me

" F "