Mei 28, 2018

RE:BORN


Yosh! Akhirnya hari yang di tunggu tiba..sebelum ni aku ada post pasal PiiiiiiiN akan kembali di tubuhkan selepas di bubar 2016..PiiiiiiiN kembali dengan 100% wajah baru dan masih mengekalkan konsep "ROCK IDOL"..kumpulan idol yang di urus oleh StarRay Production, tampil dengan wajah segar dari hasil ujibakat dalam tempoh terdekat dan hasilnya 5 gadis dari 4 daerah terpilih dan rata2 umur mereka ialah 16 & 17..idea ideal untuk aku jugak lah sebagai fan idol..aku pun tak suka member terlalu muda, senang cerita bawah 14-15 tahun..walaupun group ni tak lah popular tapi aku suka sebab lagu2 diorang yang Rock dan Pop Rock yang tak banyak idol buat masa zaman mereka dan sebab tu jugak lah aku jatuh hati dengan oshi PiiiiiiiN sampai sekarang aku masih follow dia, Ayano Hara..

Jangkaan awal aku mungkin akan ada member lama akan kembali dan berharap leader Emirin, atau macam Rikoruru akan balik ke PiiiiiiiN..tapi Emirin tak mungkin sebab sekarang dia dah ada QUEEN..tapi semua tu meleset sebab PiiiiiiiN lebih tertarik untuk menggunakan muka baru yang lebih segar dan bertenaga..

Walaupun rata2 muka baru harap2 diorang ni dapat kembali kan memori PiiiiiiiN aku dengan diorang dengan lagu2 yang best dan bertenaga..Mei 26, 2018 menjadi permulaan semula PiiiiiiiN..


Nah link aku cerita dan biodata sedikit pasal PiiiiiiiN yang lama

Bawah ni aku share sikit lah pasal member2 baru PiiiiiiiN ReBorn ni untuk korang check dan follow diorang, ada link masih tak aktif sebab aku copy dari page sebelum, tapi ada link sampai sekarang masih ada..

Minami, Hina , Asuka, Rimi, Miki

Atas : Asuka, Miki / Bawah :  Rimi, Hina , Minami,


PiiiiiiiN PROFILE

PiiiiiiiN (ピーン)
Webside : piiiiiiin.jp
Twitter :  @PiiiiiiiN_1218
LINE : PiiiiiiiN
Blog : ameblo
Youtube : PiiiiiiN Official
SoundCloud : PiiiiiiiN
Tahun Aktif : 2013 – 2016
Tahun Di Tubuhkan Semula (Re:Born) : 2018 –  terkini
Label : 
Agensi : StarRay Production


PiiiiiiiN Member PROFILE

Ueno Rimi
上野りみ
Umur : 17 tahun
Asal : Hokkaido, Jepun
Twitter : @rimi_piiiiiiin
Kata Pengenalan : 
ずっとアイドルになりたいという思いが強くあったので、どんな事があっても乗り越えます!
想いを届けられるように頑張るので
応援していただけたら嬉しいです。
Saya mempunyai keinginan yang kuat untuk menjadi seorang idol untuk jangka masa yang panjang, jadi saya akan mengatasi apa sahaja yang berlaku!
Kerana saya akan berusaha sebaik mungkin untuk menyampaikan perasaan saya
Saya akan gembira jika anda boleh menyokong kami.


Nakao Miki
中尾みき
Umur : 17 tahun
Asal : Saga, Jepun
Twitter : @miki_piiiiiiin
Kata Pengenalan :
元気いっぱい、笑顔いっぱい歌とダンスでアピールして頑張るけん!
お披露目ライブで待っとるよ〜
Bertenaga, menyanyi dengan penuh senyuman dan menari dengan lebih menarik dan melakukan yang terbaik!
Saya akan tunggu persembahan secara langsung ~


Miki Asuka
美希あすか
Umur : 16 tahun
Asal : Kanagawa, Jepun
Twitter : @asuka_piiiiiiin
Kata Pengenalan :
これからたくさんの人を笑顔に
幸せに出来るアイドルになりたいです!
Mulai sekarang saya akan senyum kepada semua orang
Saya mahu menjadi idol yang sangat bergembira!


Haraguchi Minami
原口みなみ
Umur : 17 tahun
Asal : Saitama, Jepun
Twitter : @373_piiiiiiin
Kata Pengenalan :
歌と笑顔と全力パフォーマンスで
想いを届け1人でも多くの人に夢を与えられる
スーパーキラキラアイドルになります
Dengan nyanyian, wajah tersenyum dan beraksi dengan penuh bertenaga
Menyampaikan perasaan saya Bahkan setiap orang memberi impian kepada banyak orang
Ia akan menjadi super-idol yang berkilau


Iwabuchi Hina
岩渕ひな
Umur : 17 tahun
Asal : Hokkaido, Jepun
Twitter : @hina_piiiiiiin
Kata Pengenalan :
みなさんと素敵な時間を過ごせるよう、最高の笑顔でパフォーマンスします!
Saya akan melakukan persembahan dengan senyuman terbaik supaya saya dapat bersama masa yang indah dengan semua orang!





PiiiiiiiN ReBorn : EP 01


Reborn Again PiiiiiiiN !!



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Verily, this vichyssoise of verbiage veers most verbose, so let me simply add that it's my very good honor to meet you and you may call me

" F "