Mei 31, 2018

Berry is Very Very Red?

Wew..sangat wew..lama aku tak tangkap cintan terus bila sekali tengok video idol baru..seriously, dari 4 video yang diorang share semua aku suka dan terus tangkap cintan dengan group ni..aku tak lah expert sangat pasal diorang ni tapi masih kaji jugak pasal group ni..oh lupa group apa, group yang sangat merah, VERY VERY RED BERRY..nama je dah sangat merah..haha

So macam mana boleh terjebak? mula2 ada member temasik share item dia dekat fB pasal group ni tapi try cari takde dalam youtube lagi..so belum teracun, 2-3 hari lepas, member dari Siam share performance group ni dekat wall dia..aku tengok lah, damn terus melekat siot..lagu diorang memang catchy sikit tapi fun la bila dengar dan layan..boleh cakap menangkap dia macam aku layan Otome Shinto dulu..kena dengan sebahagian jiwa aku..haha..



Ok pasal VVRB (singkatan untuk Very Very Red Berry lah), yang aku dapat tau sikit2 group ni sister group FESTIVE or senang citer satu management dengan FESTIVE..aku layan FESTIVE tapi tak setangkap teruk aku layan VVRB ni..group ni ada 5 orang gadis, Tenchan, Chichi, Maimai, Tsugumi & Anzu..group ni di debut pada April 21, 2018 dan di perkenalkan di Mainabi BLITZ Akasaka. Tapi aku boleh cakap aku dah macam suka cara dan character Chichi..haha..menerut sahabat dari temasek lepas aku tanya character masing2 sebab dia pun dah pernah pergi debut VVRB, dia cuma boleh cakap Chichi ni over confident dan acah2 leader sikit..lain2 masih gugup yelah baru debut sebagai idol kan..tapi dia bilang paling hot stuff or famous dalam group ni dah tentu Tenchan yang di cakap buppan untuk Tenchan cukup panjang walaupun baru debut..tapi mungkin Tenchan dah ada follower dia sendiri sebelum VVRB..hmmm banyak aku kena kaji selidik pasal diorang ni..ok korang tengok lah link2 aku share ni kalau nak turut melayan sekali..haha..


Tsugumi, Anzu, Maimai, Tenchan, Chichi

Very Very Red Berry PROFILE

VeryVeryRedBerry(ベリベリ)
Twitter :  @VVRB_official
Blog : ameblo
Tahun Aktif : 2018
Agensi : Rize Idol Department


Very Very Red Berry Member PROFILE

Ten-chan
テン・チャン
Twitter : @tenchan_VVRB


Sakurai Mai
(Maimai)
櫻井まい
Twitter : @mai_mai_VVRB


Mizushima An
(Anzu)
水島 杏 
Twitter : @anzu_VVRB


Nashida Tsugumi
(Tsugumi)
梨田つぐみ
Twitter : @tsugumi_VVRB


Narumiya Chisato
(Chichi)
成宮 千聖
Twitter : @chihiro_VVRB









Very Very Red Berry Video Performance

NEED MORE RED

ちらり☆しらたまガール
Chirari ☆ Shira Tama ga Aru

恋するパーカー
Koisuru Parker

ベリベリサワー
Very Very Sour


Beri Yang Sangat Sangat Merah!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Verily, this vichyssoise of verbiage veers most verbose, so let me simply add that it's my very good honor to meet you and you may call me

" F "