Januari 03, 2019

DUA-KOSONG-SATU-SEMBILAN



SELAMAT TAHUN BARU
HAPPY NEW YEAR
明けましておめでとうございます

Aku tak ada apa azam baru pun, cuma nak sambung apa benda yang aku tak dapat buat tahun-tahun lepas.
Maybe aku akan rajin-rajin kan diri tulis blog aku ni, maybelah kalau rajin.

Content blog aku masih macam sebelum-sebelum ni, pasal aku, event aku pergi (walaupun ada event tahun 2018 aku tak update), pasal idol yang aku kenal dan aku baru layan, termasuk update-update terbaru dari idol aku minat.

Eh, pasal idol.
Meh aku share TOP-9 idol aku untuk 2018 & kira untuk opening 2019 jugak.
Ni tak termasuk idol yang dah grad. Aku pun akan letak idol aku minat tapi graduasi jadi idol.

Meh aku share TOP-9 aku? kenapa 9 je tak genapkan 10? Suka hati aku lah nak 9 ke 10..haha..
Banyak dah naik ranking since banyak dah graduate dari jadi idol dan group disband tapi idol aku minat tu tak muncul dengan group baru.


TOP-9

 1. Hara Ayano
~soloist~

2. Hink
~Colorpointe~

3. Ponto Pero
~Gekijouban Gokigen Teikoku~

4. Nanami 
~Yururabi~ 
(ex-Operetta's Counter Attack member)

5. Ary
~uijin~

6. Nono Kanzaki
~Will-O' / Alloy~

7. Akira
~BILLIE IDLE~


8. Momoka
~NeoJaponism~

Miyai Sawa
~DAI DAI DAI~




happy new year!!!



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Verily, this vichyssoise of verbiage veers most verbose, so let me simply add that it's my very good honor to meet you and you may call me

" F "