Mac 22, 2019

Latest Ex

Rasa baru blog aku semalam sebut pasal Nagisa Nagi, ex-member Gekijouban Gokigen Teikoku. Member Gokigen yang warna hijau dan rambut pun hijau jugak. Haha. Dan hari ni aku scroll twitter aku dan terjumpa seseorang macam kenal, sekali check rupa-rupanya Nagi. Lain dia sekarang, lagi comel dan simple, make-up pun dah tipis dan tak macam dulu yang agak tebal dan kaku. Dia comel cuma make-up tebal dia nampak dia lain macam tambah rambut hijau dia yang kurang sesuai, iye tahu semua member Gokigen rambut berwarna kecuali Peropon rambut hitam walaupun warna tema dia putih.

Berbalik pada Nagi, lepas agak lama menyepi dalam dunia idol dan hiburan, walaupun ada kelibat dia dengan member2 idol sebelum ni macam bersama Nanami & Onagirin, nampak sebelum ni dia seakan-akan  fokus pada dunia photography dengan ke hulu kehilir bersama kamera dia. Mungkin dia perlu masa untuk berehat sebelum kembali aktif dalam dunia idol atau hiburan. Tapi kemunculan baru dia kali ni tak guna nama lama dia, Nagisa Nagi tapi dengan nama baru, Nagino Hinata. Mungkin dia nak refresh diri dia dan taknak terikat dengan bekas kumpulan lama dia, Gokigen Teikoku. Sama apa yang di buat seorang lain member dan kawan sekumpulan dulu, Hibiki yang masa dalam Gokigen guna nama Kyuken Hibiki dan bila keluar dan kembali ke dunia idol berkumpulan dia guna nama Kunogi Kenbishi. Perkara biasa bila idol guna nama lain bila dengan group idol baru dan ada masa nama lain bila beraksi secara solo.

Meh aku kongsi sedikit sebanyak info yang aku tau pasal Nagi untuk siapa yang minat dekat dia.

Nagino Hinata
(凪乃ひなた)
Tarikh Lahir : 6 Ogos
Tempat Lahir : Miyagi, Jepun
Twitter : @NaginoHinata
Instagram : naginohinata
17 Live : naginohinata


Gambar-gambar lain









Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Verily, this vichyssoise of verbiage veers most verbose, so let me simply add that it's my very good honor to meet you and you may call me

" F "