November 03, 2011

Aku Inginkan Dirimu.......

Entahlah kenapa aku layan dan merasa sedih bila layan lagu ni. Seolah-olah ia membuat aku menginginkan seseorang yang pernah berada dalam diri aku dulu kembali pada aku. Cuma aku tak tahu siapa sebab aku pun tak tahu siapa yang aku sangat sayang. Aku dapat lihat bayangan dia setiap masa dan setiap saat. Ia bagai pernah membuat hidup aku ceria dan gembira. Kenapa aku macam merindui orang tu. Kalau dia tahu hal sebenar tentang aku dan dia tahu kenapa aku nak dia teruskan hidup tanpa mengingati aku...tapi aku pasti dia akan dapat melupakan sepenuhnya tentang aku dan masa silam. Sebab aku bukan terbaik untuknya meski dialah terbaik buat aku. Hmm, semoga dia bahagia dengan kehidupan baru dia nanti.




Dadali - Di Saat Aku Mencintaimu

mengapa kau pergi, mengapa kau pergi
di saat aku mulai mencintaimu
berharap engkau jadi kekasih hatiku
malah kau pergi jauh dari hidupku

menyendiri lagi, menyendiri lagi
di saat kau tinggalkan diriku pergi
tak pernah ada yang menghiasi hariku
di saat aku terbangun dari tidurku

reff:
aku inginkan dirimu datang dan temui aku
kan ku katakan padamu aku sangat mencintai dirimu
aku inginkan dirimu datang dan temui aku
kan ku katakan padamu aku sangat mencinta

menyendiri lagi, menyendiri lagi
di saat kau tinggalkan diriku pergi
tak pernah ada yang menghiasi hariku
di saat aku terbangun dari tidurku

repeat reff

semoga engkau kan mengerti tentang perasaan ini
maaf ku telah terbuai akan indahnya cinta (indahnya cinta)
maaf sungguh ku tak bisa (tak bisa) untuk kembali padamu
maaf ku telah terbuai akan indahnya cinta

repeat reff

aku inginkan dirimu datang dan temui aku
kan ku katakan padamu aku sangat mencinta



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Verily, this vichyssoise of verbiage veers most verbose, so let me simply add that it's my very good honor to meet you and you may call me

" F "