November 14, 2011

kawaii hANGRY & ANGRY-f


Hehe. Orang cakap mereka pelik, tapi bagi aku diorang superb. mereka tetap dengan gaya mereka dan cool. Lagi pun aku die-hard-fans salah seorang anggota hANGRY&ANGRY-f, Yoshizawa Hitomi. Sebab dia sememangnya comel walaupun perwatakkan dia nampak boylish, kasar dan gasak. Tapi tu sememangnya cita-rasa aku. Kih3. Aku Bagi sedikit info pasal hANGRY&ANGRY-f.

Info dari wikipedia:
hANGRY & ANGRY-f (diolah sebagai HANGRY & ANGRY f , sebelum ini dikenali sebagai hANGRY & ANGRY) adalah wanita pop / rock Jepun kedua-duanya di tubuh pada tahun 2008, yang terdiri daripada bekas ahli kumpulan Morning Musume, Hitomi Yoshizawa ("Hangry") dan Rika Ishikawa ("Angry"). Kumpulan itu merupakan kerjasama dengan sebuah kedai fesyen Harajuku yang menjual anak kucing maskot pereka fesyen, Naoto 's. Kumpulan ini asalnya berfungsi untuk mempromosikan mainan boneka dan pelbagai produk lain dari kedai Naoto's.

Kedua-dua telah diumumkan secara rasmi melalui pembukaan akaun MySpace mereka pada bulan Oktober 2008. Laman web yang menarik 100,000 pandangan dalam tempoh empat hari, dan dengan cepat mencecah 1,000,000 penonton. Mini-album pertama mereka, "Kill Me Kiss Me", telah dikeluarkan pada masa yang sama di Jepun dan Korea Selatan pada 19 November, 2008. Ia pada mulanya tidak mendedahkan identiti yang kedua-dua anak-anak gadis yang sebenar, walaupun peminat cepat mengagak siapa mereka dan mereka kemudian memperkenalkan diri mereka kepada umum bahawa mereka ialah Yoshizawa dan Ishikawa. Pada 2009, kumpulan ini dikenali sebagai Hangry & Angry-f, "f" merujuk gaya baru mereka masa depan (future) dengan kostum putih.

Hangry & Angry -f membuat debut mereka di luar negara di Sakura-Con pada bulan April 2009, persembahan sebagai persembahan pembukaan. Mereka telah melawat Eropah pada bulan April, dan ia adalah lawatan pertama mereka ke luar negara iaitu ke PARIS, FRANCE.

[ hANGRY ]

Nama Penuh:
Hitomi Yoshizawa
吉澤 ひとみ
Nama Lain:
Yossie, Yossui, Yossi, Yocchan
Tarikh Lahir:
April 12, 1985
Kelahiran:
Miyoshi, Saitama, Japan


[ ANGRY-f ]

Nama Penuh:
Rika Ishikawa
石川 梨華
Nama Lain:
Rika
Tarikh Lahir:
Januari 19, 1985
Kelahiran:
Yokosuka, Kanagawa, Japan


Ok, dah tau tentang profile. Entri seterusnya nanti aku akan share pasal dua lagu favourite aku dari hANGRY&ANGRY-f. Sampai sini dulu lah ye. Byee

「Reconquista」-f



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Verily, this vichyssoise of verbiage veers most verbose, so let me simply add that it's my very good honor to meet you and you may call me

" F "