Mei 05, 2012

365 Hari ~ Pernah KOSONG & Kini KOSONG

Salam, ogenki desu ka minna-san? haha. lama sey tak update blog, maklumlah sibuk sikit lah nak update2 ni. balik kerja penat, nak berkarya pun tak larat. Haha. Oh ya, kali ni post lagu agak menarik sikit lah, sebab apa. Sekarang kira2 dua hari lepas genap 365 hari aku solo. Haha. Dalam tempoh 365hari ni bukan satu tempoh yang singkat atau mudah bagi aku. Banyak cabaran aku kena lalui sebelum aku mulakan hidup baru disamping aku matikan perasaan aku serta kuburkan segala apa yang pernah terpahat di hati ni. bukan sukar nak lupakan walaupun masih ada sisa2 dalam hati aku sekarang ni. cuma aku nak hidup bebas dan bahagia macam orang lain. tak apalah kalau aku terus macam ni asalkan aku buat apa aku suka walaupun orang anggap aku pelik2. tak kisah.

Tempoh 365 hari bagi aku pelajaran dan pengajaran yang aku lalui dulu. Memang aku akui dulu aku banyak tersimpang jauh dan tersasar. dan aku tak salahkan sesiapa dalam hal ni. bagi aku mungkin ada hikmah dia tinggalkan aku dan aku gembira jika dia bersama dengan lelaki yang jauh lebih bagus dan baik dari aku. aku dah tak kisah dia nak anggap aku apa ke kan sebab aku dah anggap semua satu mimpi bagi aku. biarlah benda ni jadi titik noktah walaupun ada dosa tak terbayar aku pada dia. dan aku akui yang sememangnya aku banyak silap dalam perjalanan tu dan aku akui yang aku gagal mengawal emosi aku sepanjang 365 hari.

Terima kasih buat sahabat2 aku yang banyak nasihat aku dan bagi aku semangat. Thanks buat Zafirah or Fira sebab dia sahabat aku selamanya. Jadi penasihat dan pakar motivasi aku sepanjang 365 hari ni. maafkan aku Fira kalau ada yang salah sangka tentang kita dan aku akan pegang kata2 kita dulu, kawan baik selamanya.

Hmm, sepanjang 365 ni aku tak ada cari yang lain??? memang tak ada sebab aku masih belum buang semua perasaan aku dan aku masih belum dapat lupakan apa yang berlaku walaupun aku pasrah. lagi pun aku selesa macam ni dan aku selesa berfantasi dari berrealiti. mungkin aku belum bersedia atau mungkin.

Tapi apapun..aku nak jalan kan lagi 365 hari dengan lebih ceria dan gembira. Jodoh? nanti2lah. Apa2 pun..aku belah dengan satu lagu dulu. memang macam ada kaitang dan Najwa Latif seolah2 memahami isi hati aku..haha.. Bye.




Kosong :

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Verily, this vichyssoise of verbiage veers most verbose, so let me simply add that it's my very good honor to meet you and you may call me

" F "