April 20, 2012

Khas Aku Buat Demi Cinta Hati..ekekeke ~

Salam! Ogenki desu ka minna-san! ekeke. Hari ni walaupun mood aku kurang elok sebab demam tak baik lagi, tapi ada benda aku dapat hari ni. Hari ni barang yang aku order 2 minggu lepas dah sampai. Apa benda? Jersi bola je pun, Jersi Jepun. Yang istimewa nya aku customize nama belakang jersi aku dengan nama bini aku (berangan lebih), cik Yoshizawa Hitomi. ekeke. Suka akulah nak letak apakan, duit aku. Hoho. Tengoklah gambar ni ye, jangan jeles sudah. Sebab cantik dan aku sukakannya. Kalau aku pakai ni mesti rasa bangga timbul sebab belakang ada nama cik Yossi aku. ekeke. Aku tunggu member aku sorang buat nama cik dia jugak. Aku buat sebab cik Yossi pun minat bola dan aku pun minat bola. Tapi team no.1 aku tetap Malaysia (Harimau Malaya), lepas tu baru Jepun & Jerman. Ekeke


Yossi! trillion like :

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Verily, this vichyssoise of verbiage veers most verbose, so let me simply add that it's my very good honor to meet you and you may call me

" F "