Mei 12, 2013

XXXG-01SR Sandrock 'Kamen Rider Gatack Mode'

Oh hai minna-san!! Hari ni aku nak buat satu gaya baru dalam blog aku. Tapi benda ni agak biasa lah bagi pembina2 gunpla ni..tapi ni untuk aku saja je, sebab aku cuma nak kongsi hasil kerja aku tak seberapa ni. Ok untuk model pertama aku nak kongsi secara detail ni, model dari 'Gundam Endless Waltz', XXXG-01SR Sandrock. Apa yang lain kali ni, aku ubah warna dia dari yang asal, mungkin ada iras sikit Sandrock Kai tapi ada perbezaan warna. Jadi, aku cari konsep yang rasa sesuai, aku ikut warna dari 'Kamen Rider Gatack'. Dan macam biasa aku akan suaikan dengan j-idol aku, Takeuchi Akari sempena inspirasi dari dia. Hehe. Biasalah GunplaxWotaxOtaku macam ni lah. Lain orang lain cara, ye tak. Aku akan update kat pos ni dari 'wip' sampai habis. Meh aku kongsi aku punya hasil kerja tak seberapa ni.

Inspirasi yang aku kaitkan ke 'Sandrock x Gatack' aku ni :
 Kamen Rider Gatack

Takeuchi Akari


Sandrock x Gatack
Model :  XXXG-01SR Sandrock
Brand : GaoGao [高高]
Mode :  Kamen Rider Gatack ModeTools : Industry Spray
              (Samurai - 65 Natier Blue / F1 Flat Clear / Plastic Primer)
              (Anchor - 30 Black / 36 Chrome Yellow / 803 Silver / 15 Vermillion)


Update ~

05 May 2013







12 May 2013







16 September 2013











Gundamu Kitta!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Verily, this vichyssoise of verbiage veers most verbose, so let me simply add that it's my very good honor to meet you and you may call me

" F "