Mei 09, 2013

Burogu Kitta!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Oh hai geng! ogenki desu ka? watasi wa genki desu! apa khabar geng, aku? alhamdullilah sihat2 belaka, lama dah tak ber'blog' ni memandangkan sibuk dengan kerja, aktiviti luar, jemputan kahwin & macam2 lah. Haha. biasalah kan. banyak sebab aku nak sibukkan diri ni dan salah satu aku nak isi kekosongan dalam hati aku ni. hohooo~ Hmm apa aku nak tulis ea kali ni, macam aku nak cerita pasal kejadian bulan lepas dulu lah nampak gaya memandangkan bulan lepas aku banyak sangat cerita nak di kongsi. Tapi satu2 lah, nak semua malam ni rabak aku beb. Kita mulakan dengan aktiviti utama aku bulan bulan lepas katanya~

~06 APRIL 2013~

Ada apa dengan tarikh April 6 ni? pelik bin ajaib, aku bertunang? nikah? hoho tu tak mungkin cuma aktiviti group saja lah. 6 April 2013 bertempat di Berjaya Times Square Kuala Lumpur, kumpulan dalam Facebook, Gundam Fans, ada buat satu aktiviti perjumpaan, macam biasa tahun lepas sekali dan tahun ni sekali lagi di adakan. Gatherting bersempena Group Build dalam komuniti kecil kami2 je, macam tahun lepas konsep tentang size gundam/gunpla berskala 1/144 yang bertemakan UC (universal century). Kali ni tema dia, 1/100 yang bertemakan bebas asalkan skala 1/100 dan nama tema di kenali sebagai GB Hundreth!

~tema groupbuild 2013~

Geng2 GB Hundreth yang join Gath 06.04.2014 di Berjaya Times Square, KL

Tempoh masa kali ni lama sikit iaitu 3 bulan berbanding 1 bulan tahun lepas maklumlah nak pasang size 1/100 ni bukan kerja senang. Walaupun basic je. Kali ni aku buat 2 kit yang simple je, satu aku spray dan satu oob je.
 Exia Oranje Assassins ~ Niigaki Risa

RX-78-5 G-05 ~ Suzuka Nakamoto

Amacam? ok? ni kerja aku biasa2 je, tetap tak boleh lawan para otai dalam page Gundam Fans. Tapi apa pun aku suka dua kerja aku ni. dan sebelum aku nak blah, aku bagi tengok sikit gambar2 yang ada masa gathering tu, oh ye, banyak gambar ada yang aku ambik dan ada yang aku ambik dari abam Firdaus Ichirou .hehe. oklah, mata dah barai dan kepenatan. Esok2 aku update blog aku ye. Ja ne~














Ja Ne~




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Verily, this vichyssoise of verbiage veers most verbose, so let me simply add that it's my very good honor to meet you and you may call me

" F "