Mei 14, 2013

Haul of April

Salam~ Konichiwa~ apa khabar geng? ada baik? aku alhamdullillah, baik2 aje. Hmm hari ni aku nak kongsi barang2 yang aku terbeli sepanjang bulan April. Dalam dua bulan ni aku banyak berjimat cermat sebab nak belajar saving lagi drastik dari sekarang. Bila2 masa sampai masa kita nak perlukan modal tinggi kan. Nak kahwin ke, pembedahan ke, kan. Siapa tahu. Kih3.

Oklah, untuk bulan lepas, bulan April lah kan. tak banyak berbelanja sebab duit banyak pakai masa gathering kat kL awal bulan hari tu, maklumlah naik kL guna kereta, minyak, tol lagi. Masa kat kL aku cuma mampu terbeli dua jenis barang, satu kotak SD Gundam & dua Ranger Key Go-Buster (hasil Gashapon). Jumlah aku abis kali ni kat Times Square & Sg Wang berjumlah MYR36.oo je. Betul2 tak berbelanja aku kat kL. Pelikkan? Haha. Tapi sebenarnya ada cerita lain di sebalik kenapa aku kurang berbelanja. Sebab nya ialah haul hujung bulan lepas, apa lagi kalau bukan haul untuk seorang wota. Hehe. Tak ada apa pun yang hebatnya, cuma aku terbeli satu CD Morning Musume ~ Brainstorming / Kimi Sae Ireba Nani mo Iranai [Regular Edition / Type B] & satu majalah BIG ONE GIRLS ~Sakura Gakuin Nakamoto Suzuka 2013 March Sotsugyo, dua2 ni aku beli dari cdjapan termasuk pos dari Japan ke Malaysia guna FedEx, semua sekali dalam MYR134.94. Kalau dah minat dan hobi duit apa ada hal. Ekeke. Ok, aku sambung cerita karut aku lain kali ye, nak tidur dah ni. Ngantuk sudah~ Tapi apa pun, tengok jelah ea gambar2 aku ni. Biasa2 je pun..Hoho..

 SD Gundam GP01Fb
(tengah)
Pirate Sentai Gokaiger Ranger Key (Blue Buster & Stag Buster dari Tokumei Sentai Go-Buster
(kiri & kanan)

BIG ONE GIRLS ~Sakura Gakuin Nakamoto Suzuka 2013 March Sotsugyo
(kiri) 
Morning Musume ~ Brainstorming / Kimi Sae Ireba Nani mo Iranai [Regular Edition / Type B] (kanan)



Wota or Otaku still of ME!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Verily, this vichyssoise of verbiage veers most verbose, so let me simply add that it's my very good honor to meet you and you may call me

" F "