Jun 16, 2013

1st S.H.FIGUARTS ~ Figuarts Kita!!!

Salam, ogenki desu kan minna-san!! watashi wa genki desu!! hehe. Hari ahad yang sugguh panas dan terik ni buat aku malas nak ke mana2 apa lagi keluar cari makan..duduk rumah je lah weh. Tadi keluar kejap pun sebab ambik member dari Selangor tunjuk hostel dia kat area rumah aku. Lepas tu balik terus rumah dengan kereta aku air-cond rosak. Adeh. So aktiviti aku hari ni cuma Main dengan permainan aku je. Haha.

Khamis lepas akhirnya tiba barang idaman aku dari dulu, SHF pertama aku, SHF Kamen Rider Fourze. Aku pre-order model ni dari bulan April lagi sebab aku nak sekali dengan 5th Anniversary SHF Special Tamashii Stand Campaign Heisei Rider . Bukan tak ada yang sedia ada tapi stage je yang tak ada, ni khas untuk model yang release bulan Mei-Julai tak silap aku. Walaupun ni SHF pertama aku aku rasa teruja dan mungkin teracun dengan model2 SHF. Mungkin lepas ni model2 dari Siri Kamen Rider atau Super Sentai. Tapi yang mesti dapat senarai hajat aku dah tentu Kamen Rider Nadeshiko, Akiba Yellow, Yellow Buster, Yellow Gokaiger & Yellow Goseiger. hahaha. 

Dari segi artikulasi memang model Fourze memang tak mengecewa kan walaupun ada part kurang menyerlah macam bahagian tengkuk yang terlalu limit dari segi pergerakan. Tapi bahagian lain bagi aku dah cukup bagus dan mantap. Oh duit memang kamu mencabar aku untuk terus memiliki model2 lain SHF. kena banyak saving la lepas ni. Hehe.

 SHF Kamen Rider Fourze + 5th Anniversary SHF Special Tamashii Stand Campaign Heisei Rider
= RM112.00
5th Anniversary SHF Special Tamashii Stand Campaign Heisei Rider  (Kamen Rider Ryuki Stage) 


 Uchuu Kita!! (It's Space Time!!)




 Switch On!!


 Drill On!!



 Rocket Drill Limit Break!!
 Rocket Drill Kick!! 


Uchuu Kita!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Verily, this vichyssoise of verbiage veers most verbose, so let me simply add that it's my very good honor to meet you and you may call me

" F "