Jun 23, 2013

Fox Princesse (メギツネ ) Arrived!!

Konnichiwa!! Selamat Malam geng~ ogenki desu ka? watashi wa genki desu! Macam bulan ni banyak pulak entri aku pos kan, haha. Ala apa salah dah lama kot tak ber'blog', blog cikai je pun. Tapi apa yang aku cuba nak sampaikan melalui tajuk pos entri aku ea? Dah tentu-tentulah haul terbaru dan terakhir yang sampai ke bilik aku. Kih3.

Barangan/Haul terakhir aku bulan ni adalah CD Single terbaru BABYMETAL, Megitsune (メギツネ ) yang bermaksud 'Wanita Musang'. Kan sebelum ni aku ada pos entri tentang satu lagu baru BABYMETAL kan, so ini lah album dia. Barang ni sampai tepat kat meja pejabat aku sehari sebelum pelancaran album secara rasmi Single Megitsune kat pasaran Jepun, 19-Jun-2013~. Sungguh bertuah di badan pertama kali dapat sebelum pelancaran. Biasa dah lambat baru sampai sebab aku beli lambat. Dan ini membuktikan dan nampak sangat aku obses denga BABYMETAL. Haha. Adeh. Apa ada hal, kalau dah minat, masing2 kot.



Untuk album ni je aku belanja dekat ¥2700 = RM88.46. Harga Single dalam ¥1800 (RM58.97) je tapi sebab pos jadi lah harga tadi. Kenapa mahal sangat? ye lah sebab aku beli Single yang Limited punya. Kalau yang aku beli ni Limited Edition “Ki” yang ada cover Su-METAL (Suzuka Nakamoto), aku memang minat dengan dia sebab tu aku pilih untuk beli Limited "Ki". Dalam Limited ni, ada dua CD, satu CD Single lagu yang ada dua lagu, Megitsune & Onedari Daisakusen & dua CD, DVD Live Clip 2012.10.6 「I,D,Z~LEGEND”I”」at Shibuya O-EAST yang ada lagu Overture~Do・Ki・Do・Ki☆Morning & Headbanger!! Dan lagi best sebab aku beli 'first press', aku dapat satu poskad gambar Su-METAL. Huhui~



Sekarang ni aku kena saving pulak sebab tak lama lagi mungkin Full Album BABYMETAL akan keluar dan aku taknak lepaskan peluang untuk dapatkan satu salinan sebagai Koleksi. Hehe Oklah, aku dah ngantuk lain kali sambung lagi. Ja Ne~


kitsune janai kitsune janai~





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Verily, this vichyssoise of verbiage veers most verbose, so let me simply add that it's my very good honor to meet you and you may call me

" F "