April 18, 2012

MC & Konvo ~

Salam, konbawa minna! Haha entri aku kali ni agak lewat sebenarnya. Ni kes semalam tapi semalam aku tak larat nak buat apa2 selain malas. Ekeke. Sejak aku kerja dari bulan 8 tahun lepas, semalam kali pertama aku ambik MC, bukan MC yg deejay tu, ni Medical Certification. Ni lepas hari konvo adik kesayangan aku lah, dak Angah konvo hari Isnin kelmarin. Balik hujan dan sampai rumah memang lepak gila. Maklumlah lepas abis konvo terus berjimba & aku tak belikan adik aku bunga so sebagai ganti aku mampu belanja makan kat tempat agak Exclusive je. Haha. Memang lepak gila lah hari Isnin tu yang demam. Demam terkejut kot. Ekeke. MC 1 hari je. mana boleh lama2, kerja berlambak kot. Adeh!

Masuk semalam hari ke-2 aku cuti. Hari Isnin aku cuti sebab aku teman kan adik aku konvo kat Politeknik Ibrahim Sultan, Pasir Gudang, Johor. Bos aku (abah aku) tak dapat datang sebab dia ada kursus, so tak apalah janji aku ada. Walaupun aku tau adik aku sedih, mana tak adik akukan anak bapak. Mestilah dia sedih tapi tak apalah, masing2 dah besar apa. Atleast dia masih ada aku sambut kejayaan dia. Tapi apapun aku bangga dengan adik aku walaupun abang dia ni tak ada apa2 pun untuk di bangga kan. Insya-Allah lagi 5-6 tahun turn aku pulak. Kalau ada rezekilah. Tak apalah lambat pun lambatlah sebab aku tak ada apa2 komitmen pun. Malas nak cerita banyak aku just boleh share dan korang layanlah gambar2 aku aku catch. Ekeke. Nanti2 aku sambung cerita ok..ja ne!


KONVOkesyen ANGAH @ PIS



Makan2 Selepas Majlis KonvoKesyen Angah


MC Day



2 hari yang sangat riang ria :

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Verily, this vichyssoise of verbiage veers most verbose, so let me simply add that it's my very good honor to meet you and you may call me

" F "