April 16, 2012

Sudah Cukup Sudah...

Salam, kombawa mina-san! Kali ni aku tak post pasal kegemaran cuma aku tertarik satu lagu yang betul2 buat aku menangis bila aku dengar lagu ni. Aku tak tahu kenapa yang pasti lagu ni mengingatkan aku pada sesuatu yang pernah aku alami dulu cuma aku tak ingat apa yang buat aku tak ingat peristiwa apa. Ia seolah-olah pernah terjadi pada aku dan aku tak tahu apa. Pilu dan sayu bila dengar alunan musik dan lirik yang mendayu2. Hati aku rasa sakit dan pedih dengan bayangan tu dan aku terasa sebak. Aku silap mendengar lagu ni tapi aku cuba tak layan lagu ni. Namun ia selalu bermain dalam bisikan aku. Hmmm. Kenapa dengan aku ni? Nah lagu ni yang buat aku sedih sangat hari ni.

Sudah Cukup Sudah

Inikah caramu membalas cintaku
Kau nodai cinta yang ku beri
Inikah caramu membalas sayangku
Kau lukai sayangku untukmu.

Teganya kau menari diatas tangisanku
Kau permainkanku sesuka hatimu

Sudah cukup cukup sudah
Cukup sampai disini saja
Daripada hati gelisa
Cintaku kau balas dengan dusta

Sudah cukup cukup sudah
Cukup sampai disini saja
Daripada batin tersiksa
Lebih baik ku pergi saja

Tlah berulangkali kucoba mengalah
ternyata sabarku tak berarti untukmu


Apakah semua ni? :


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Verily, this vichyssoise of verbiage veers most verbose, so let me simply add that it's my very good honor to meet you and you may call me

" F "