April 15, 2012

Snow Cry When Listen Melody...

Salam semua, Kombawa minna-san! ekeke dah pukul 3 pagi kot. Haha. Maklumlah mata tak mengantuk padahal demam ni. Apa pun tak boleh daa. Entah kenapa entah sejak kebelakangan ni aku senang je kena demam. Dah seminggu demam tak kebah2, tekak bengkak, kepala tak payah cakaplah, memang nak meletop rasanya. Ekeke. Entah sejak tu aku rasa daya ketahanan badan aku semakin hari semakin lemah dan kadang2 rasa macam tak bermaya sangat. Pergi kerja apa lagi. Sampai ofis badan abis lesu dan lebih. Padahal tidur awal selalu (esok Ahad memang aku tidur lambat), makan sarapan aku sarapan ringan, kata makan ubat 4jam sebelum tidur aku dah ambik dos.

Haih, sabar je lah, mungkin ni dugaan dari DIA. kan. hmm aku Insya-Allah sihat, tapi tulah badan2 ni macam dah nak tamat tempoh je kat dunia ni. Ada kawan aku kata aku ni kusut sangat macam banyak benda fikir. Banyak benda fikir? tak ada lah, takkanlah. Adeh. Ada yang cakap aku rindu kat seseorang. Tu aku tak sure lah kan. Mungkinlah, ada aku tanya, aku nak rindu siapa sey. Dia cakap aku rindu orang jauh. Hmm entah lah mungkin betul apa dia cakapkan tu. Adeh.

Oklah aku nak out dulu. Esok pagi nak hantar adik aku pergi pasir gudang. Raptai majlis konvo dia isnin ni..huhu..apa2 pun aku blah dengan tinggalkan korang layan lagu dari band gadis aku minat, Gacharic Spin..ekeke..bye2, ja ne!


Setsunaku :

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Verily, this vichyssoise of verbiage veers most verbose, so let me simply add that it's my very good honor to meet you and you may call me

" F "