Mac 13, 2018

Saraba Hibiki

Setelah lama bercuti akibat kesihatan dan kecederaan panjang dan menyebabkan peminat tertanya-tanya status Hibiki dalam GGT (Gekijou-ban Gokigen Teikoku), akhirnya Mac 12,2018 jadi titik noktah buat Kunogi Hibiki atau mesra panggilan peminat Yan..Hibiki menggumumkan penarikkan diri dari GGT berkuat kuasa serta merta atas perbincangan dengan semua pihak terutama ahli GGT.

Bila dapat tau pasal Hibiki keluar dari Gokigen serta merta, tiba-tiba rasa sedih dan banyak perkara sedih kebelakangan ni dan ni pertama antara oshi aku keluar dari group..tanpa ada graduasi konsert atau apa..lama tak sedih macam ni..tapi tak apalah just harap Hibiki dapat sembuh dengan cepat dan meneruskan karier sebagai idol di masa depan. terus menanti perkembangan Hibiki di masa depan sama ada bergerak solo, atau bersama kumpulan lain dan terus berharap kembali ke Gokigen.





Ni adalah kenyataan dari Hibiki & pengurusan GGT melalui page rasmi GGT :




Translasi dari page

Terima kasih kerana sentiasa menyokong Gekijou-ban Gokigen Teikoku.

Seorang ahli, Kyuuken Hibiki telah menarik diri dari keanggotaan Gekijou-ban Gokigen Teikoku pada 12 Mac, 2018.

Walaupun direhatkan sejak dari Januari atas faktor keadaan kecederaan fizikal yang lemah, prospek pemulihan yang memakan masa, saya fikir keadaan fizikal adalah keutamaan dan memutuskan membuat keputusan untuk memberi tumpuan penuh kepada proses pemulihan.

Ini adalah pengumuman memalukan kepada peminat-peminat Gokigen, terutama peminat Kyuugen Hibiki yang menunggu beliau untuk kembali semula aktif dalam aktiviti. Lebih lagi, kami memohon maaf atas banyak perkara yang tidak di jangka seperti masa depan beliau sendiri dan dengan kehadiran notis ini dan pengumuman pengunduraan secara tiba-tiba.

Dia juga merupakan ahli terawal Gekijou-ban Gokigen Teikoku, dan kami berharap bahawa Hibiki yang telah banyak menyokong kumpulan itu setakat ini dan akan kembali beraksi semula dengan cepat di masa akan datang.

Berikut adalah komen dari Kyuuken Hibiki.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kyuuken Hibiki telah memutuskan untuk menarik diri dari Gekijou-ban Gokigen Teikoku.

Walaupun saya bercuti selama sekian lama, jika saya masih mengambil masa untuk pulih sepenuhnya dengan keadaan fizikal saya, saya fikir keadaan fizikal dan hasil dari perbincangan dengan anggota Gokigen yang lain, saya menbuat keputusan sedemikian.

Masih ada impian sebagai individu, apa yang saya mahu lakukan lebih dengan Gokigen Teikoku. Ia mengecewakan, saya rasa kesepian dan saya mahu kekal. Saya mahu terus menyanyi dan menari di hadapan semua orang yang berdiri di atas pentas. Dari perasaan yang sejujur, saya ingin berehat supaya saya dapat menjadi lebih baik dengan keutamaan saya yang utama kini saya menjalani kehidupan saya, seterusnya dengan lebih ringkas selepas pulih sepenuhnya.

Saya minta maaf kerana bimbang dengan semua orang yang menyokong saya, dan saya tidak boleh membiarkan anda menyambut anda dengan menonton muka yang sedih secara langsung walaupun ia membuat anda tertunggu.

Hari semenjak Gokigen bermula adalah hari yang paling sibuk, menyeronokkan dan indah dalam hidup saya setakat ini, dan saya dapat mengalami banyak perkara yang saya tidak tahu. Terdapat juga banyak impian yang menjadi kenyataan. Masa yang penuh bermakna dengan Chi, Petro · Nagi · Onigiri, orang yang terlibat, dan peminat Gokigen masih menjadi harta saya.

Saya sangat gembira tentang masa apabila orang yang selalu mendengar panggilan Hibiki, panggilan Yan, perkara ungu dan bersenang-senang mencari gembira dengan saya.

Walaupun ia adalah masa yang singkat, jangan lupa kepada Gokigen yang mempunyai sembilan buah rumah. Dan terima kasih atas sokongan berterusan anda kepada Gokigen.

Saya harap semua orang akan bersama anda.

Hibiki

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Terima kasih atas sokongan berterusan anda terhadap Gekijou-ban Gokigen Teikoku.

Semoga kehidupan Hibiki di masa depan akan menjadi semula sebahagian dari Gokigen.

Gekijou-ban Gokigen Teikoku



Apa pun untuk Hibiki & Gokigen..Terus move on dan terus berjuang!! Terus menyokong member sedia dan dan juga sister group yang bakal di tubuhkan sedikit masa lagi..siapa2 nak hantar kad ucapan perpisahan untuk Hibiki boleh tulis dan hantar ke alamat..




HKYT hilang seri ~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Verily, this vichyssoise of verbiage veers most verbose, so let me simply add that it's my very good honor to meet you and you may call me

" F "