Mac 09, 2018

Challenge & Hyperlapse

Genap tepat jam 2400 / Mac 8, 2018 / Waktu Jepun (aduh ada jugak ke buta kira masa ni, senang 12.00am / 9 Mac 2018)..akhirnya 0718 (Zero Nana Ichi Hachi) pos video cabaran seterusnya dari main group GGT (Gekijou-ban Gokigen Teikoku) untuk GGT2nd..member or peserta lain dah je pos tapi sebab 0718 ni member favourite aku so aku pos la dekat sini kan..kenapa aku pilih minah ni tak minah lain yang lagi lawa dan comel..sebab pertama, dia penuhi fetish idol aku..kedua dia jenis happy dan positif..aku suka karakter dia yang selamba dan senang bergaul..dan dia jugak berjaya sebut nama aku dengan baik (yes! yahooo!! batak sikit sekali sekala) hahaha

#日替わり動画チャレンジ
#ゴキ帝2nd 










oh chenta ku  ~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Verily, this vichyssoise of verbiage veers most verbose, so let me simply add that it's my very good honor to meet you and you may call me

" F "