Ogos 28, 2011

Bukan Orang Ke Tiga X не третьего лица

Lagu ni memang betul2 terbaik la. Single pertama dari Waktu Band - Bukan Orang Ke Tiga. Lagu ni memang baik cuma sikit annoying antara kaitan lagu ni dengan video klip ni. Haha. Tapi aku pilih lirik lagu la kan. Dan ada satu ayat "kalau ku mau" memang sesuai untuk aku. Kalau aku nak boleh je aku buat dulu tapi tu bukan aku. Faham2 je lah ye. Tapi hidup aku sekarang dah ok apa cuma masa depan tak tau lah kan. Mungkinlah ada hikmah, baik aku macam ni. Alaa, lagi pun perangai aku yang 'kebudak-budakkan' ni siapa tahan kan. Haha. Tapi apa2 layan je lagu ni, okbai (pinjam ayat Cik Lin) :DD




Bukan Orang Ke Tiga - Waktu Band

Ku serahkan kamu jadi pemilihnya
Aku tak mau jadi orang yang ketiga

Bisa aku memang bisa jadi sama kamu
Kalau ku mau
Bisa aku memang bisa hancurkan cintamu
Kalau ku mau

Ku serahkan kamu jadi pemilihnya
Aku tak mau jadi orang yang ketiga
Ku tak mau jadi yang disalahkan
Antara kamu dengan dia

Bukan bukan ku tak mau
Jadi sama kamu, bukan tak mau

Bisa aku memang bisa hancurkan cintamu
Kalau ku mau

Ku serahkan kamu jadi pemilihnya
Aku tak mau jadi orang yang ketiga
Ku tak mau jadi yang disalahkan
Antara kamu dengan dia

Aku tak mau jadi orang yang ketiga
Ku tak mau jadi yang disalahkan
Antara kamu dengan dia

Ku serahkan kamu jadi pemilihnya
Aku tak mau jadi orang yang ketiga
Ku tak mau jadi yang disalahkan
Antara kamu dengan dia



Kalau Ku Mau:


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Verily, this vichyssoise of verbiage veers most verbose, so let me simply add that it's my very good honor to meet you and you may call me

" F "