Ogos 16, 2011

Room-Mate Baru Aku Daa X мой новый товарищ по комнате

Haha. Aku dah ada room-mate baru lah sekarang, room-mate yang comel dan cute, sejenis tikus peliharaan atau hamster la. Yang aku tau ni species dari Campbell's Dwarf Hamster atau winter species. Comel kan. Haha. Nama dia ,Johann, Incik Johann. Nama Johann, BFF aku yang bagi, Cik Ayu. Semalam lepas kerja pergi keluar lepak dengan dia kejap. Lama tak jumpa, masing2 sibuk kerja. Semalam pergi keluar temankan dia cari barang untuk hubby kesayangan dia lah,Incik Eddy. Bufday dia dah nak sampai. Dari Carrefour, Gaint sampailah ke Pandan City mencari barang. Apa barang tu aku tak boleh bagitaulah. Betul tak Eddy. Haha. Masa kat Gaint Plentong la aku jumpa tikus comel ni. Mula2 macam ragu2 nak beli last2 aku beli sebab tak tahan dengan kecomelan tikus ni. Haha. Aku memang suka tikus kecik ni. Tapi tu lah, Incik Johann liar sikit dan suka mengigit. Abis jari luka kena gigit2 dengan dia. Memang aktif malam2. Dengar je dia excersice dengan roda dia. Nasib baik tak bising (sebab berlawan dengan bunyi kipas aku yang dah lama dan bising, pasal tu tak biasa). Tapi apa pun, untuk member aku, Eddy, selamat hari lahir ke-23 la kan. Harap kau dan Ayu berbahagia ok, tak baik gaduh2. Aku nak korang happy je ok dan jaga baik2 adik kesayangan aku tu. Haha. Oklah, ni gambar Incik Johann.







Room-mate Incik Johann:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Verily, this vichyssoise of verbiage veers most verbose, so let me simply add that it's my very good honor to meet you and you may call me

" F "