Ogos 07, 2011

Dari Sutera Mall X С Молл Шелкового пути

Haha..hari ni keluar teman kan member aku ambik barang kat sutera mall. Sementara dia ambik barang, aku pergi merayau-rayau kat dalam Sutera Mall, lama sey tak masuk. Then aku ternampak satu kedai yang member fb aku cakap ada kedai gundam kat dalam tu. aku tengiok memang ada. Tak banyak tapi boleh tahan la harga dan pilihan, dua2 brand ada. Bandai & TT Hongli. Barang2 Tamiya dan untuk gundam pun ada. So lepas ni tak payah la aku jauh2 nak pergi town cari barang gundam. Area rumah aku ada. Sambil2 aku meriki, aku nampak gundam yang aku memang nak cuma dah lama tak keluar, Nadleeh. So tanpa segan silu dan risau aku terus angkat dan bayar. Tak mahal, rm25 je sebab TT Hongli kan. Sangat murah. Meh aku tunjukkan Gundam Nadleeh aku yang baru..hehe

GN-004 Nadleeh
















Oklah, nampak nya bulan ni aku kena berjimat cermat dan aku kena saving sebab bulan depan aku nak angkat Gundam Delta Plus pulak. Haha. Byee


Pencarian berakhir:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Verily, this vichyssoise of verbiage veers most verbose, so let me simply add that it's my very good honor to meet you and you may call me

" F "