Ogos 03, 2011

Apa Yang Aku Ragut Di Jusco Tebrau City

Haha..Nilah Gundam aku yang terbaru, MG SHENLONG GUNDAM XXXG-0IS. Habis duit aku sebab aku geram dan piss off dengan someone. Rasa nak je aku sepak-sepak dan taji kepala dia, tapi sabar je laa. Ni aku beli semalam masa teman member aku pergi Jusco Tebrau City. Cari barang sikit, dan sebab aku dalam mood tak baik aku angkat gundam ni dan beli je padahal duit tak cukup, tapi nasib baik member aku ni tolong tambah sikit. Haha. Tak tu je aku dapat DVD "Tolong! Awek Aku Pontianak". Wah baiknya member aku ni, siapa? Rahsia nanti korang mintak dengan dia jugak. Haha. Ni ada gambar gundam yang aku beli. Hehe. Terbaik!

dalam kotak lagi ;)

part2 untuk Shenlong

kepala Shenlong

Badan yang belum di lining

Kaki yang superb..hehe

tanpa decal

setelah siap dengan decal

sesi photografi bermula

kool dulu

yeah! dragon fang!

dragon fang!

macho

pose beb!


Dan yang ni barang lain selain Gundam yang aku dapat kat Jusco. Hehe

Tolong! Awek Aku Pontianak - DVD


Oklah ini yang aku nak tunjuk buat masa ni. Insya-Allah gundam seterusnya akan tiba selepas Raya nanti ok. Bye.


Shenlong di bina oleh:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Verily, this vichyssoise of verbiage veers most verbose, so let me simply add that it's my very good honor to meet you and you may call me

" F "