Mac 02, 2012

Bulan Berjimat Cermat..ekeke

Salam..Minna-san, ogenki desu ka?ekeke..watasi genki desu! apa lah yang aku katakan bulan ni kena berjimat cermat..Mana tak aku kena saving untuk renew roadtax & insurans hujung bulan 3 ni. Betul2 kena tarikh lahir aku, 22mac2012..kih3..apa boleh buat, dah nasib badan.

Bulan ni tak ada gundam aku beli sebab masih ada backlogs yang tak buat2 lagi. Ada 3 kotak. bolehlah tahan sampai bulan 4 nanti. Sebab aku target lepas ni nak angkat MGF Wild Tiger. So kena saving2 lah sikit sebab MGF agak mahallah harganya.. Bulan ni gaji boleh tahan lah sebab OT kaw2 punya..ekeke..dapat gaji je 1/3 da abis buat bayar itu ini dan 1/3 pakai sara hidup dan 1/3 tu untuk roadtax & insurans..huhu..Semalam baru je aku tukar tayar Bun2 aku, maklumlah dah botak sangat..bulan depan kena tukar lagi dua..ingat nak tukar 4 biji terus tapi alamak budget tak adalah pulak..tapi boleh tahan lagi lah..Alaa, bulan ni tak kemana sangat..dalam2 jB je..

Cuma bulan ni untuk entertainment aku cuma beli satu DVD je..tu pun just DVD konsert Hello! Project 2009 Winter..DVD ni aku beli sebab dia ada dua konsert, satu konsert budak2 semasa (tahun 2009) dalam Mobekimasu [Morning Musume + Berryz Kobo + C-ute + Mano Erina + S/Mileage] dan satu lagi elder club, ex-Morning Musume la..dah tentu2 aku nak tengok cik Yossi sekali..ekeke..semua dapat tengok dalam konsert ni, Cik Yoshizawa Hitomi, Cik Maimi Yajima, Cik Niigaki Risa & Cik Saki Shimizu..ngeh3..kawaii-ne!!!

Hmm bulan depan budget entertainment aku comfirm tak tergugat dan aku nak turun Melaka mencari stok2 DVD baru..ekeke..dah lama tak cari barang2 Hello! Project kat sana, sana pun port jugak..kat Johor ni cepat sangat sold out..ekeke..aku pun tak ada apa2 nak komen banyak2..apa pun sekarang masa aku nak layan konsert cik2 aku..ok..bye..sayonara minna-san..ngeh3..


fuuuuuuuuh..kering daa ni..ekeke:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Verily, this vichyssoise of verbiage veers most verbose, so let me simply add that it's my very good honor to meet you and you may call me

" F "