Mac 05, 2012

Si Comel....キュート



Salam , ogenki desu ka minna-san! Kih3. Kalau sebelum ni aku dah intro atau perkenalkan gadis2 Morning Musume, kali ni aku nak perkenalkan gadis2 C-ute pulak. Hehe. Mereka semua ni berasal dari salah satu projek di bawah kendalian Hello! Project bagi menubuhkan satu kumpulan baru. Mereka adalah 7 dari 15 gadis2 Hello! Project Kids yang tidak terpilih untuk menganggotai satu project baru selepas Morning Musume, Berryz Kobo. Pihak pengurusan H!P merasakan bakat2 mereka dari mereka yang tidak terpilih tidak seharus di sia2 kan mereka telah menubuhkan satu lagi kumpulan, Kyuto. Dan untuk memastikan label mereka semakin kuat, pengurusan telah menjenamakan kumpulan dari indie ke mainstream dengan menjenakan semula kumpulan Kyuto kepada C-ute secara rasmi pada tahun 2007. Pada asalnya mereka di anggotai oleh 7 orang gadis dan kemudian di serapkan salah seorang anggota baru menjadikan mereka ber'8'. Namum sebelum penjenamakan dan menyerap mereka ke arena mainstream salah seorang telah menarik diri dari kumpulan ini dan menjadi ikutan lagi dua anggota. Kini, anggota ℃-ute yang tinggal terdiri dari 5 gadis2 yang comel dan manja. Oklah, aku malas nak cerita banyak lagi, so aku kenalkan seorang demi seorang anggota2 kumpulan ℃-ute secara keseluruhan.


Ahli Kumpulan Terkini :


Yajima Maimi (矢島舞美, leader)



Nakajima Saki (中島早貴)



Suzuki Airi (鈴木愛理)



Chisato Okai (岡井千聖)



Hagiwara Mai (萩原舞)



Bekas2 Ahli Kumpulan :


Murakami Megumi (村上愛, left October 31, 2006)



Arihara Kanna (有原栞菜, left July 9, 2009)



Umeda Erika (梅田えりか, graduated October 25, 2009)


Oklah, ni aku buat demi peminat C-ute dan aku buat sebab aku penyokong setia cik Maimi..ekeke..oklah, aku dah ngatuk, nak tidur dulu. Lain kali aku sambung dengan cerita lagi best dan menarik. Yeah!


FOREVER LOVE :

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Verily, this vichyssoise of verbiage veers most verbose, so let me simply add that it's my very good honor to meet you and you may call me

" F "