Mac 20, 2012

Otaku no Nikki ~ 20.03.2012

Salam, ogenki desu ka minna-san? watasi wa genki desu! ekeke..aku macam biasa dah lama tak pos apa2 kan dalam blog ni, tak ada masa la beb, sibuk kerja, mana check up lagi..haha..pasal kesihatan tak payah ceritalah, aku alhamdullillah masih bernyawa lagi. cukuplah kan. syukur.. hari ni aku nak pos apa? tak ada apa, aku cuma nak pos satu gambar je, ni semua sebab member satu kepala aku, Faris yang suruh aku buat gambar gila2 macam ni. ekeke. entah macam mana aku boleh terperdaya dan terjoin sekaki macam dia. Tapi apa aku kisah, tak kisah la kau orang nak kata apa kan, janji aku gembira dan ceria. Oh ya, kenapa aku letak tajuk pos aku 'Otaku no Nikki'? Otaku no Nikki dalam bahasa Jepun, Diari seorang Geek, dan itu menandakan ia adalah sebahagian aktiviti atau diari hidup aku sedikit dalam seharian. Yang perlu saja aku pos yang rahsia iya tetap rahsia. ekeke. Aku memang geek apa, geek yang pelik. Tapi aku gembira dengan hidup aku. Haha. Kau orang pun kena gembira dan jangan peduli cakap orang selagi ia tak mengganggu atau melampaui batas cukup. Kan. Oklah, tengoklah apa aku dah buat hari ni. Gambar je pun tapi ia sangat gila bagi aku. Adeh.

watasi no nikki ~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Verily, this vichyssoise of verbiage veers most verbose, so let me simply add that it's my very good honor to meet you and you may call me

" F "