Mac 22, 2012

watashi wa 24-nen, sude ni desu!

Salam semua, ogenki desu ka minna-san? watasi wa genki desu ka! hehe..Hari ni, 22hb Mac 2012, genap usia aku 24 tahun. Alamak! dah makin tua aku ni dalam sedar tak sedarlah kan. Harapan aku? Aku cuma nak jadi seorang insan yang lebih baik dari sebelum dan cuba berubah dan memperbaiki apa yang pernah aku rosakkan dulu walaupun hakikat sememangnya sukar tapi aku akan cuba. Hehe. Aku nak lupakan segala kenangan pahit sepanjang usia aku 23tahun dan aku akan simpan kenangan terindah sepanjang usia aku 23tahun juga.

Sempena hari jadi aku, tak ada apa yang menarik melainkan orang2 yang aku sayang dapat kumpul bersama, Abah, Angah & Adik ada dengan aku masa ni dan kami cuma sekadar makan2 biasa sahaja. Walaupun biasa tanpa kek atau hadiah tapi aku puas hati semua ada bersama aku hari macam ni. Ekekeke. Thanks korang sebab ada dengan Along makan2 walau kejap je pun. Hehe

Buat member2 yang wish birthday aku via facebook, via message or via call, thanks a lot and I very appreciate it. Love you guys. Dan paling aku tak sangka ada member2 aku sanggup buat kad ucapan sendiri untuk aku dan gambar khas untuk aku. Sekali lagi, terima kasih kawan2.

dari abam Ahmad Faris (fB)

dari abam Razif Razak (fB)

dari abam Kamen Rider a.k.a Asri (fB)


24th desu ka? hahaha :


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Verily, this vichyssoise of verbiage veers most verbose, so let me simply add that it's my very good honor to meet you and you may call me

" F "