Mac 04, 2012

Massara! Love It Do!..ekekeke..

Salam! Selamat Hari Ahad! ekeke. minna-san, ogenki desu ka? watashi genki desu! Hari minggu yang sangat cerah, panas & ceria. Bagus untuk aku rehat2 kan diri dan lepak2 kat rumah. Sambil2 tu boleh aku cuci kereta, cuci baju, kemas rumah dan masak. Maklumlah duduk bujang, sorang2 pulak tu. Kenalah buat sendiri kan, bukan ada bini pun nak tolong buat semua tu. Ekeke. Kahwin? Alamak, nanti2 lah, calon pun tak ada. Nak buat hari biasa comfirm malas maklumlah balik kerja dah penat, paling2 larat pun online je lah.

Lagi pun aku tengok Bun-Bun (kereta aku*) dah kotor sangat, dah macam kereta rally. Kih3. Kenapa kereta aku kotor sangat? Dah aku kerja kawasan perindustrian, bukan kat bandar. Sebab tu lah kotor, kalau aku kerja kawasan bandar aku rasa kereta aku tak ada lah kereta aku kotor sangat. Paling2 pun berdebu je ok. Parking kereta pun kat kawasan lapang bukan ada tar pun, tapi oklah tak ada lah kereta aku terdedah dengan bahaya sangat. Ekeke. Rumah aku bersih beb, dah aku sorang je duduk, dapur jarang sentuh melainkan hujung minggu, semua makan kedai. Nak masak nak kemas mana ada masa. Baju aku boleh basuh sendiri dan tak perlu laundry kot. Aku basuh lagi bersih siap bau wangi lagi. hehe.

Biasa kalau aku dah tak ada apa2 nak buat, bila semua dah selesai, apa lagi, backlogs aku lah aku tengok. Kalau ada gundam yang boleh di buat, aku buat. Kalau tak ada, aku layan DVD lah kerja aku, tak pun layan anime.

Ada jugak member2 ajak aku keluar hujung minggu macam ni, tapi aku malas nak keluar. Baik aku duduk rumah dan kemas rumah. Aku lebih suka berehat dari keluar buang duit tak tentu hala. Sekali sekala boleh la keluar. 6 hari kerja nak juga 1 hari lepak rumah, tenangkan fikiran. kan. Entah, sejak aku dah tak ada sesiapa ni aku lebih selesa duduk kat rumah dan kurang bergaul dengan sesiapa. Banyak benda aku lebih sendiri dan diamkan dari aku bercakap. Mungkin apa yang aku cakap akan buat orang sakit hati atau tersinggung. Adik aku cakap aku masih teringat dan rindu kat seseorang dan perlukan masa untuk aku tenangkan diri. Entahlah aku pun tak tahu apa yang aku nak. Sampai sekarang susah aku nak lupakan tentang masa tu. Makin kuat adalah tapi apalah aku boleh buat kan, dia dah tentu bahagia dan happy dengan orang lain. Aku? senang macam ni lah, sibukkan hari2 aku dan buat2 macam tak ada apa2. Alamak! kan aku dan beremosi, ekeke. Oklah, malas aku nak cerita banyak. Lebih baik aku sambung backlogs aku.

Tapi kan, sebelum aku blah, aku bagi korang layan lagu kegemaran aku dari gadis2 °C-ute ~ 『Massara Blue Jeans』. Layan kan je lah ok. Bye, Ja ne!


°C-ute ~ 『Massara Blue Jeans』

Umeda Erika Yajima Maimi Murakami Megumi Arihara Kanna
Nakajima Saki Suzuki Airi Okai Chisato Hagiwara Mai

"massara BURUU JIINZU!"

NON NON
naitatte wakannai
NON NON

sonnan ja hajimannai

NON NON
imadoki nara
NON NON
waratte LET'S GO

[Um/Ar] ima ni mitero to
[Ya/Ok] jibun ni mahou kaketara
[Na/Ha] IMAJINEESHON
[Mu/Su] saa ookiku fukuramasete

massara pin no BURUU JIINZU
nanige ni kikuzu shite
ooki na yume wo hanashitara
bijin ni natta


massara pin no seishun
sarige ni kikonashite
amazuppai eiga mitai ni
Take me out!
All long time

DOTABATA shitete mo
Love Me! x4
mechakucha shitai no
Love Me Do!

DOTABATA shitete mo
Love Me! x4
mechakucha shitai no
Love Me Do!

NON NON
junjou tte wakannai
NON NON
kantan ja tsumannai

NON NON
kimochi shidai
NON NON
Don't stop the music

[Um/Ar] irun ja nai ka
[Ya/Ok] muda na MONO tte naani?
[Na/Ha] IRUMINEESHON
[Mu/Su] saa terase yo yukute no saki

massara pin no BURUU JIINZU
omoikkiri yogoshite
soko kara hajimaru shinpi wa
bunseki funou sa


massara pin no seishun
omoikkiri hashaide
shuumatsu no yoru no kibun de
Take me out!
All long time

DOTABATA shitete mo
Love Me! x 4
mechakucha shitai no
Love Me Do!

DOTABATA shitete mo
Love Me! x 4
mechakucha shitai no
Love Me Do!

massara pin no BURUU JIINZU
nanige ni kikuzu shite
ooki na yume wo hanashitara
bijin ni natta


massara pin no BURUU JIINZU
omoikkiri yogoshite
soko kara hajimaru shinpi wa
bunseki funou sa


massara pin no seishun
omoikkiri hashaide
shuumatsu no yoru no kibun de
Take me out!
All long time

DOTABATA shitete mo
Love Me! x 4
mechakucha shitai no
Love Me Do!
DOTABATA shitete mo
Love Me! x 4
mechakucha shitai no
Love Me Do!


Massara! Love It Doo! :



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Verily, this vichyssoise of verbiage veers most verbose, so let me simply add that it's my very good honor to meet you and you may call me

" F "