Jun 30, 2011

BaND KeGeMaRaN aKu X моя любимая группа

Ni adalah band2 yang aku suka buat masa ni. dan band2 ni jugak antara yang paling aku suka. aku bagi 5 band yang menjadi pilihan aku dan selalu aku layan. bagi korang mungkin biasa tapi bagi aku mereka unik. hehe. meh aku kenalkan band2 yang aku minat dan aku layan. Dan juga antara lagu2 hitz diorang yang aku rasakan terbaik...

Avenged Sevenfold / A7X (USA)

Lagu Hit:

A Little Piece of Heaven

Flash of The Blade

M.I.A

So Far Away

Nigthmare

Dear God

Seize The Day

Welcome to The Family

Girl I Know

Buried Alive

Spider (Malaysia)

Lagu Hit:

Ngam Ho

Relaku Pujuk

Aladdin

Kasih Latifah

Mabuk

Kita Satu

Mungkinkah Terjadi

Buat Sang Puteri

Salut

Laukku Cukup Masin

Ikimono Gikari (Japan)

Lagu Hit:

Sakura

Blue Bird

Joyfull

Sheishun Line

Sha La La

Yell

Mirai Wakusei

Nokori Kaze

Akai Kasa

Manatsu no Elergy

VersaEmerge (USA)

Lagu Hit:

Fixed at Zero

Figure It Out

Past Praying For

American Boys

Whisperer

ST12 (Indonesia)

Lagu Hit:

P.U.S.P.A

Aku Padamu

Biarkan Aku Jatuh Cinta

Tak Dapat Apa-apa

Jangan Pernah Berubah

Aku Masih Sayang

Saat Terakhir

Lady Sky

Aku Terjatuh

Cari Pacar Lagi

Tapi ni adalah band yang aku layan buat masa ni dan memang aku follow diorang ni. Tapi ni tak termasuk band2 legend Malaya yang aku layan ok. Hehe. Lain kali aku bagi tau band2 Legend Malaya yang aku minat.

catatan oleh:

f

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Verily, this vichyssoise of verbiage veers most verbose, so let me simply add that it's my very good honor to meet you and you may call me

" F "