Jun 04, 2011

KoLeKSi TeRBaRu X Новая коллекция

Huhui. 1 Jun hari tu dapat je elaun bulan Jun lepas pergi bayar bil. Aku ingat ada lebih nak angkat gundam tapi tu lah banyak sangat nak pakai duit bulan ni. So aku biarkan je la dulu tunggu biulan depan. Tapi rezeki kan, malam tu member aku ajak keluar teman dia beli barang sikit kat Jusco Bukit Indah. Masa kat Jusco aku pergi la saja usha Gundam. Macam biasalah dah tentu kat JJ mahal kan tapi de diskaun 20% tu yang aku berbelah bagi. Dalam dompet masa tu ada rm40 je. Yang aku nak, God Gundam dalam rm79.90 lepas diskaun (harga asal rm99). Hadoi. Tapi member aku kata kalau nak ambik la. Aku cakap tak cukup modal. Tapi dia kata tak pe, dia bayar separuh. Kira belanja aku, segan la mula2 nak pakai duit orang last2 kena paksa jugak. Dia ambik terus pergi bayar. Aku bagi la duit aku kat dia tapi dia ambik rm20 je dari aku. segan siot tapi dia cakap tak apalah selama ni aku selalu belanja dia, sekali sekala dapat gaji dia belanja aku. Hehe. Thanks Fira. Hehe Fira ni member aku masa aku zaman teknik dulu tapi dia budak sekolah lain. Cantik memang cantik tapi member je kot tak lebih pun. Hehe. Dapat gak apa yang dah lama aku hajatkan ye lah 6 bulan ni aku kena tahan dari beli gundam sebab tertentu. Sekarang dah dapat gembira rasanya. haha. Nilah yang aku beli kat JJ hari tu. Terima Kasih banyak2 Fira, I Laf U lah..hehe ;)

harta-harta ini:

farhan zikri yang punya

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Verily, this vichyssoise of verbiage veers most verbose, so let me simply add that it's my very good honor to meet you and you may call me

" F "