Jun 06, 2011

HuJuNG MiNGGu X выходные

Hujung minggu yang bosan sangat dengan badan aku tak berapa nak sihat. Adeh pening kepala dan demam pun ada sikit. Patut pergi kenduri tapi badan letih je. Lepak rumah je la. Angah pun demam jugak. Nak buat macam mana kan. Tapi petang tadi dah oklah. Dari tak tau nak buat apa baik aku buat kerja yang boleh buat badan keluar peluh sikit. Aku pergilah jadi mekanik kejap. Aku buat 'rotation tayar' kereta aku. Tukar tayar depan tukar dengan tayar belakang. Lagi pun ada tayar yang dah tak boleh nak tampung berat enjin. Tunggu masa je. Dari tunggu masa baik aku letak kat belakang. Kalau tak boleh jahanam rim myvi aku. Ni lah hasil kerja aku petang tadi. hehe.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Verily, this vichyssoise of verbiage veers most verbose, so let me simply add that it's my very good honor to meet you and you may call me

" F "