Jun 30, 2011

J-Drama Corner X Уголок японской драмы


Haha..Ok sekarang ni aku tengah layan satu J-Drama (Japanese Drama) yang terbaru, Pro Golf Hana. Aku baru je layan sebenarnya. Sebelum ni layan Liar Game. Baru je habis. So sekarang layan jdrama baru pulak. nampak macam best je dari apa yang aku baca dari sipnosis dia. komedi dan kelakar yang pasti. Dan terpenting pelakon comel dan cantik, Kato Rosa yang menjadi watak utama dalam cerita ni. korang pandai2 la cari kalau nak layan drama ni ye..hehe..

Pekerja sambilan, Nomiya Hana diperintahkan oleh bosnya untuk bermain golf dengan beberapa pelanggan. Sambil bermain, dia ditemui oleh jurulatih dan pemain lagenda, Daigo Kazuma dan dengan galakan beliau, beliau mencuba kerjaya dalam golf profesional. Motivasi yang menyebabkan Hana menceburi adalah hutang keluarganya & bapanya yang banyak dan dia berharap kerjaya barunya di temui adalah saluran untuk membantu keluarganya dan juga berjaya berdiri di atas kaki mereka. Bagaimanapun, beliau perlu pergi menentang seorang pemain golf berbakat Takase Ryoko untuk mencapai matlamat beliau..."wiki.d-addicts.com -Pro Golfer Hana"

Pelakon :
Kato Rosa as Nomiya Hana
Katase Nana as Takase Riko
Inoue Masahiro (井上正大) as Imadegawa Jun
Takahashi Mai as Oguchi Michiru
Takanashi Rin (高梨臨) as Toda Ayumi
Ueno Natsuhi as Fukushima Yuriko
Sato Masakazu (佐藤正和) as Fujita
Ishiguro Ken as Daigo Kazuma
Muro Tsuyoshi as Tsuruta Saburo
Sato Jiro as Nogi Tsuyoshi
Nomura Shuhei as Nomiya Riku
Agatsuma Seigo (上妻成吾) as Nomiya Kai
Ono Momoka as Nomiya Sora
Kugasawa Toru (久ヶ沢徹) as Nomiya Yoshihiko
Ishino Mako as Nomiya Kanako

layan oleh:
f

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Verily, this vichyssoise of verbiage veers most verbose, so let me simply add that it's my very good honor to meet you and you may call me

" F "