Jun 17, 2011

FooTBaLL CRaZY X футбол сумасшедший

ni adalah team2 yang aku minat mengikut ranking..aku utama kan team tempatan kerana team tempatan menunjukkan jati diri aku sebagai penyokong team Harimau Malaya. Tak kira menang atau kalah, kuat atau lemah. Tanah Tumpah Darahku tetap menjadi keutamaan aku. Biarpun team dari Eropah seperti Chelsea, Real Madrid atau Bayern Munich melawan Harimau Malaya, aku tetap sokong Harimau Malaya seutuh2 jati diri aku. Dan team tempatan yang aku gila2 dari dulu hingga kini dan tak pernah aku khianati adalah team Enjut Lebah Enjut, JOHOR FC. Ok aku senaraikan team yang aku minat tapi yang menjadi fanatik tetap Johor FC ok. Kih3 =p

JOHOR FC [Enjut Lebah Enjut!]

Real Madrid CF [Hala Madrid!]

Chelsea FC [The Blues]

FC Bayern Munich [Die Bayern (The Bavarians)]

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Verily, this vichyssoise of verbiage veers most verbose, so let me simply add that it's my very good honor to meet you and you may call me

" F "